Kleine dingen waarvan je denkt:"zucht!!"

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Oja, en nog 1;
    mijn man gebruikt een heel goedkoop 1persoons koffiezetapparaat. Daar moet je dan een beker water in gooien. Áltijd en eeuwig ligt er een plas water onder dat ding, en niet even opvegen met een vaatdoek he?!

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ja, of er achter komen dat je nog panty's o.i.d dergelijks aan moet trekken en daardoor je nagellak blijft plakken!:x

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Heb ik met onze 2 konijnen in huis...Alles gestofzuigd, ligt er weer vanalles rond te slingeren...

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Kind 1 moeten ophalen van school, met kind 2 in de sneeuw en er achter komen dat manlief de auto incl. wandelwagen heeft mee genomen...zucht!

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

de zoveelste beker ranja omver. Liefst in een doos met speelgoed.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn oppaskindje die van zijn moeder niet veel mag slapen overdag en dus hier constant loopt te jengelen en te huilen..

7. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.061
    2.557
    113
    Limburg
    Heeeele luie katten, die een opleving krijgen als ik net gedweild heb en gaan schaatsen en buikschuiven over de natte vloer.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Onderweg zijn naar mijn werk en net als ik het dorp uitrijd me afvragen of ik de deur wel op slot heb gedaan.
    Na 300m toch nog maar omgekeerd omdat ik anders niet lekker op mn werk zit, naar huis rijden en alweer merken dat de deur toch wel op slot zat. ( zit altijd op slot en toch twijfel ik dan..zucht!)

Een pak vla/yoghurt met veel moeite open krijgen en dan zien dat er een dop op zit die je zo open kunt draaien...zucht!

De hond die met een enorme poeperd loopt en dus erg nodig moet poepen maar dat steeds niet doet...smorgens om 6 uur voordat ik aan het werk moet en haast heb....zucht!!

De katten die net als ik de kattenbak schoon heb gemaakt, er meteen in gaan zitten kakken met zijn 2en...zucht!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Een kopje koffie voor lief zetten met de senseo en er achter komen dat je het met een al gebruikte koffiepad hebt gezet en die nieuwe koffiepad ernaast ligt...zucht!

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hahaha!!! **sorry**

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    haha, stom is dat he? En dan te bedenken dat het me vaker gebeurd dan 1x ;)

12. Within

Within Niet meer actief

Gebeurd hier ook! Zet je de schone bak neer, zit de oudste er meteen op. Tegenwoordig roepen we haar maar dat de bak weer schoon is.

13. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Doen de katten hier ook ^^
    En als je al even op de bank zit, en de kat komt lekker opgerold op je schoot liggen, dat je dan net moet piesen..
    Ons katten kunnen sinds n jaar opeens niet meer met elkaar, en als ze dan eindelijk eens met elkaar liggen ofzo, en je kijkt en glimlacht dat ze dan meteen weer beginnen te stoeien....

En hier staan veeeel herkenbare dingen zeg haha.

Naar de auto lopen, en dan opeens bedenken dat je je autosleutels nog op t aanrecht hebt laten liggen..
    Je wil douchen en je uitgekleed bent, bedenken dat je helemaal geen schone kleren en handdoeken mee hebt genomen...

En ik spaar ook flessenbonnentjes... :p

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb iets met afspraken, of ik kom veel te vroeg of te laat.. Terwijl het inclusief alarm in mijn telefoon staat. Vanochtend kwam ik een afsprakenbrief tegen, en ik dacht nog wat vreemd die staat helemaal niet in mijn telefoon. Maar toch gewoon heen gegaan want ik dacht echt dat het vandaag de 23e was. Kom ik daar, op het nippertje op tijd, is de afspraak toch echt morgen. En als je dat nou eens een keer overkomt, maar dit was helaas niet eerste keer en zal waarschijnlijk ook wel niet de laatste keer zijn. Morgen poging 2, nu maar hopen dat ik op tijd kom.;)

15. Dat ik echt iets suuuupertofs heb geregeld voor de dag dat we ons jubileum vieren, maar dat dat pas in april is, en dat ik ondanks mijn goede voornemen om het écht als verrassing te houden, ik nu al sta te trappelen van ongeduld tot vriendlief thuiskomt en ik kan vertellen wat het is :x

16. 's ochtends in de badkamer de douche aanzetten, me helemaal uitkleden en er vervolgens achter komen dat de ketel weer uit is gegaan..(gebeurt tegenwoordig bijna dagelijks)

Ik heb ook vaak dat ik 's ochtends onder de douche sta, ergens aan denk wat ik nog moet doen/regelen, het vervolgens vergeet en het me dan de volgende morgen onder de douche pas weer herinner. En dit kan wel een week zo doorgaan..

Soms maak ik me ineens ongerust als ik mijn slapende dochter al een hele tijd niet meer heb gehoord dus dan wil ik altijd even spieken of alles goed gaat, maar de deur van haar slaapkamer piept enorm zodra je hem aanraakt, dus dan wordt ze weer wakker. En het toch elke keer weer proberen, en steeds vergeten de scharnieren te olien :)

Altijd boodschappentassen vergeten als ik boodschappen ga doen.

17. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dat heb ook ALTIJD! Ik heb ondertussen 300 Jumbo-tassen hier liggen.. Dan leg ik ze in de auto voor de volgende keer.. Sta ik bij de kassa, alles op de band, kom ik erachter dat ze nog in de auto liggen.. Zucht!

18. Milujem

Milujem Niet meer actief

Bekijk bijlage 300639

Zoals dit nu, zo ontzettend frustrerend!

- Of inderdaad, die eeuwige boodschappentassen vergeten thuis. Of ze liggen nog in de auto, waar manlief mee naar zijn werk is.

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Herkenbaar!

Of dat je zo'n ding open wil maken, maar het lukt niet en het enige dat open gaat, is je vinger.. *zuchttttt*

20. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    hahaha, wij hier dus ook!!! manlief doet altijd de bak, en roept dan de oudste, want die wil als eerste, ml wacht dan altijd even met de oude zak weggooien en schept dan deverse drollen eruit, kunnen die mooi nog mee naar buiten.

owww en dat als de kat op schoot kruipt je altijd net moet plassen, zowwww herkenbaar!!!!

Deel Deze Pagina