Kleine dingen waarvan je denkt:"zucht!!"

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dat ik mijn man 80 x iets moet vragen voordat hij t doet.

En dat Beer t altijd presteert om keihard aan mn haren te trekken, terwijl ik ze net in een staart heb gedaan, omdat ik moet gaan werken.
    Ff snel een kus is er niet bij, kan daarna mn haren weer opnieuw kammen,anders loop ik met zo een gekke pluk op n kop.....

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Dat je net schone kleren aan hebt en je kind en/of hond besluit er het eea aan af te smeren.
    Dat je onder de douche vandaan komt en de handdoeken bent vergeten klaar te leggen *koud*
    Dat je wéét dat je sochtends vroeg op moet en daardoor gaat piekeren en niet kan slapen.
    Dat je net gedweild hebt en iemand met vieze schoenen binnen loopt.
    Dat je nét weg bent als het pakketje wordt bezorgd.
    Dat je naar de winkel gaat voor aardappelen, thuis komt met van alles maar juist... Zonder aardappelen.
    Etc etc etc

Zucht

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Koffiebus bijvullen en achteraf erachter komen dat je het schepje er vergeten bent uit te halen...

4. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Je sochtends weg rijd en 5 min later bedenkt dat je boodschappentassen bent vergwten vior deboodschappen die middag, dilemma ga je terug en kom ne te laat op het werk of flikker je in demiddag alles los in je auto.. kies altijd maar t laatste maar daar baal je van als t zover is en ales bij elke bocht door je auto vliegt..

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Na de vakantie terug komen op je werk en je wachtwoord maar weer es vergeten zijn (terwijl je je voor de vakantie voor had genomen om het wachtwoord op te schrijven)..

Leuk topic trouwens TS!!!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    De luier moeten verschonen en als je de vieze luier al in elkaar hebt gevouwen erachter komen dat je vergeten bent een schone klaar te leggen. (niet handig met wasbare luiers)

7. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Op de wc zitten en er dan achter komen dat vl de wc-rol weer op de wasbak/kastje waar je niet bij kunt heeft gezet en er geen andere rol naast je ligt.

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Net een hoop vlees en brood in de aanbieding hebt gehaald en erachter komen dat je vriezer eigenlijk al bom en bom vol zit.....

9. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Owja en dat je vergeet de was uit de wasmachine te halen en het dus nog een keer gwassen moet worden... ;)

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    In bed liggen en weten dat je moet overgeven, maar stug blijven liggen omdat het zo lekker warm is en vervolgens door een sprint het toilet nog maar net haalt als de druk toch te hoog wordt.

11. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Onder de douche staan en vergeten een handdoek te pakken..;)

(liggen bij ons in slaapkamer)

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je dochter die net 2 minuten geleden een schone luier heeft gekregen de luier vervolgens weer vol horen schijten........ had ze dat niet 10 minuten eerder gekund?

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    - Sokken die afzakken die je altijd net op een dag hebt aangetrokken wanneer je veel moet lopen.
    - Jeuk op je gehemelte, dan achteraan, je kunt met je tong niet lekker krabben en als je met je vinger krabt, ga je kokhalzen.
    - Ruitenwissers in je auto die op ooghoogte steeds een vieze streep achterlaten.
    - Net als de was in de machine zit en aanstaat, kom je binnen 5 minuten iets tegen wat uit de wasmand is gevallen of ook mee had gemoeten.
    - Zo'n eens per jaar lap ik met veel moeite de zolderramen, vervolgens komt er altijd binnen een week een reiger ofzo overgevlogen die mijn hele raam onderpoept.

14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Lees veel herkenbare dingen hier.:D

-Ik neem mij bij iedere verjaardag/feestdag voor om niet teveel in te slaan maar doe het iedere keer weer. In maart weer de 1e verjaardag.. ik ben benieuwd.
    -Even snel naar boven rennen en daar aangekomen niet meer weten wat je wou pakken. Om het vervolgens beneden toch opeens te bedenken wat het was. Kan je nog een keer gaan.
    -Ik vergeet 9 van de 10 keer mijn boodschappenlijstje en/of lege flessen
    -dingen niet opschrijven want ik onthoud het wel.;)

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.089
    3.873
    113
    Of ze blijken allemaal aan de lijn te doen ;), daarna vreet je jezelf dus helemaal vol (althans ik), omdat ik het niet weg wil gooien.

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

op een verjaardag je jas op willen hangen aan de kapstok die helemaal vol hangt met dikke winterjassen en je denkt dat de jouwe er nog wel bijkan, maar toch iedere keer dat je het probeert hij weer van de kapstok af valt.

of dat wanneer je weg wilt gaan dat hij helemaal onderop hangt en je eerst honderd jassen eraf moet halen om bij de jouwe te komen.

17. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    - Je lege flessenbonnetje vergeten in te leveren en dan denken die neem ik de volgende keer wel mee en dan een maand later ligt hij er nog.
    - iets klaar leggen omdat je het mee moet nemen en het dan als nog op thuis tafel laten liggen.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    M'n telefoon vergeten op te laden, die dan uiteraard net op het moment dat ik 'm wil gebruiken, leeg is..

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zoooo herkenbaar! Telefoon gaat altijd als ik vergeten ben 'm naast me te leggen, (nu bij Caitlyn met de fles trouwens, dan is het zo mogelijk nog irritanter dan als je BV geeft, want met de fles heb je je handen ook nog eens niet vrij).
    En als ik 'm naast me leg, gaat ie nooit... ;)

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Of dat -wanneer je denkt dat jouw jas er heus nog wel bij kan- de rest van de jassen er mee van de kapstok afglijden ;)

Deel Deze Pagina