Kleine dingen waarvan je denkt:"zucht!!"

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ja heel erg en er gewoon elke keer weer intrappen he :):D puberssssssssss

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zo zijn ze! :D

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Soepblikken met zo'n pielie om m open te trekken, lukt nooit, geef je er 1 grote ruk aan en pats.. mijn kleding zit ALTIJD onder de soepspetters, veelal tomatensoep.. Doffe ellende :$

4. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Ja, of dat lipje breekt af...

Of melkcupjes die openspetten...

Of nu, lekker op de bank met de ipad...batterij leeg. ;)

5. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Net de donkerbruine bank helemaal gestofzuigd, komt witte kat eraan die zich eens lekker gaat krabben... met rondvliegende plukken als gevolg... diepe zucht!

Toch eindelijk de statiegeldflessen meegenomen om in te leveren, blijkt dat de helft van de voorraad helemaal geen statiegeld heeft. En natuurlijk geen glasbak in de directe omgeving. Loop je lekker te zeulen.

Elke morgen het goede voornemen maken om die dag dit, zus en dat te doen en elke avond weer constateren dat het niet is gelukt. De enige oplossing lijkt dan geen voornemens meer maken.

6. Koon

Koon Niet meer actief

Ik stoot echt heel vaak mijn kopje koffie om. ZUCHT!

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dingen (pluisjes en kleine frutsels) in de prullenbak gooien en vervolgens tig keer hetzelfde tegen komen omdat het door het sluiten van de deksel er 'gewoon' weer uitvliegt! ZUCHT

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Een schoolbeker uit de kast pakken om er ranja in te schenken en tot de conclusie komen dat er maar weeeeeeer es vaatwaszout in is achter gebleven..

De honden die in de rui lijken te blijven..

Aardappelen die net nog niet ver genoeg gekookt zijn, kijk je even later is het smurrie geworden...

9. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Oehhh thnx voor de tip!!!!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Die gaan we hier na de bevalling ook maar eens proberen! Lukt me nu niet meer om er fatsoenlijk bij te kunnen :)

11. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha zo herkenbaar!! Even voor de duidelijkheid, ik heb niets te klagen want mijn man doet elke avond de afwas, maar we hebben een afwasmachine en het grootste gedeelte blijft hij met de hand doen... Hij wast het af, zet het op een afdruiprek en laat het staan om te drogen waardoor het hele aanrecht zeiknat wordt!! En er staat een senseo en waterkoeling op... De volgende ochtend kom ik beneden is nog steeds het hele aanrect nat... :(

12. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    haha allemaal kei grappig en herkenbaar:D

ik heb er ook 1tje

zoontje zijn pamper verschonen als hij juist gepoept heeft maar als de pamper net open is toch nog even plassen en alles overal in het rond spuit....;)

13. Koon

Koon Niet meer actief

Dat ik soms de hele dag zo lui ben dat er 's avonds nog weinig is gebeurd, terwijl er zo veel te doen is ;)

14. Within

Within Niet meer actief

Nog zo een;

De hele dag op de postbode wachten en dan komt ie nét op het moment dat je op de wc zit...

15. Koon

Koon Niet meer actief

Ff afknijpen ;)

16. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    nog eentje waarvan diep "zucht"

iets dringend nodig hebben van de winkel en als je dan in de winkel bent zijn de rekken leeg......3x zucht!!!!!!

17. Within

Within Niet meer actief

Herkenbaar!!

18. Nescio

Nescio Niet meer actief

Steeds afgeleid worden door ZP... ;)

19. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Je denkt dat je eindelijk klaar bent met je huishouden die dag en er dan nog een was in de machine zit die opgehangen moet worden...

Je achter de computer zit en niet kan concentreren omdat er een wasmachine staat de piepen...(nú op dit moment!!!).

Je gister nog het hele huis hebt gestofzuigd en je het de volgende dag wéér kan doen!

Planten water geven en dat dan de helft buiten de pot terecht komt omdat je net een beetje water op een blad laat lopen...

Iets nodig hebben en het dan niet meteen kunnen pakken omdat er allemaal andere rommel in de weg staat.

Manlief die zn vuile was in een lege waspoederdoos knikkert...

20. nono

nono Niet meer actief

Nagels gelakt hebben, dat ze nog nét niet droog zijn en je ze dan perongeluk ergens tegen aanstoot. Grmblllll

Deel Deze Pagina