Dames gisteren de iPhone 4 aangeschaft maar nu nog een leuk hoesje die hem goed beschermd voor een kleine meid en er natuurlijk ook nog een btje leuk uitziet! Welke heb jij? Ik zie door de bomen het bos niet meer, HELP!
Ik heb er een uit Disney, een gewone zwarte, en een soort van tasje met klep. https://www.google.nl/shopping/product/11394136556268187386?q=flip%20cover%20iphone&hl=nl&client=safari&biw=320&bih=367&sa=X&ei=-kPOUJaGJueK0AX3xYGoCg&ved=0CD4Q8wIwAQ#hsecverview zo een, maar dan bruin
kijk eens op miniinthebox.com Daar bestel ik regelmatig mijn hoesjes. Komt uit china en je moet er even op wachten (10 dagen) maar ze zijn zo goedkoop en leuk
Wat flik jij me nou weer Dames niet klikken, niet doen! Echt niet doen!!!! Ja wat zei ik nou? Niet doen! @xoxo dankje
Ik zit daar ook regelmatig op te kijken maar durf er niet zo goed te bestellen... Hoe zit het met de verzendkosten? En wordt het gewoon door postnl bezorgd? Ze hebben wel héél erg leuke hoesjes
Bruin met goud van Louis vuitton. Lichtrose / Donkerroze / Creme van Channel. Zilver / Zwart zonder merk.
Ik heb een hoesje van hard plastic met aan achterkant foto van me kids erop... Heeft vriend ergens besteld, je kan van alles kiezen ook daar en dus ook foto print ... Erg leuke reacties altijd
Ik heb er nu 2x besteld en geen verzendkosten betaald. Het duurt dan wel 10-20 werkendagen voordat je bestelling er is. Die van mij waren er precies na 10 dagen. Ik dacht dat het met de dpd gebracht werd (maar kan ook dhl zijn )
Ik heb een hard hoesje met glimmende steentjes erop, kost iets van 1 of 2 euro bij de Action! En een knal roze van de Hema, 6 of 7 euro.
Oja, mocht je wat gaan bestellen zorg dat je onder de 20 euro blijft anders betaal je douane/invoer kosten
Ik heb er verschillende van Speck, zijn kwalitatief erg goed en geven erg goede bescherming mocht de telefoon vallen oid.
Die van speck zijn idd erg goed. Kijk eens op iphone2day.com(of.nl weet het niet meer). Ook heul veul leuke hoesjes! Heb nu de Book Book van twelve south. Echt geweldig ding! Heb hem nu al een jaar vol tevredenheid. Is een iphone hoes en portemonee in 1