Hallo dames, Hebben jullie ook wel eens last van zo een dag dat je ineens veel afscheiding hebt? Soms voel ik echt een beetje lopen
Normaal maar vies dan bah! echt af en toe ook zo'n slijmerig propje het is niet elke dag gelukkig maar vind het toch vies en vervelend!
Hier heb ik er sinds mijn eisprong de gehele dag last van... helaas... Moet met regelmaat een schone broek aan doen is vervelend maja alles voor het goede doel...
Ja hier ook hoor, doe zelf een libressetje in, want ben bang dat het gaat stinken op de duur. En iedere keer een schone onderbroek werkt ook nie. Ruikt het bij jullie ook meer dan normaal?
zolang het niet ruikt is het goed en normaal. ik heb gewoon echt veel afscheiding en had de gynacoloog al gebeld maar niks aan het handje.
heb ik ook afentoe last van.. zal er idd wel bijhoren maar alles voor een goed doel uiteindelijk groetjes
Heb ook gelezen dat je juist GEEN inlegkruisjes moet gebruiken omdat het dan afgesloten word en een beetje broeierig daardoor, vaker wisselen van ondergoed was toch de truc!
Yep heb ik ook wel eens. Dan vroeg ik me ook altijd af of het wel normaal was, maar schijnt er allemaal bij te horen, dus don't worry!
Ja hier nog eentje.. Op dit moment heb ik blaasontsteking en ist iets minder.. maar tis allebei geen pretje..:S Ik doe 4/5 x per dag schoon goed aan, soms als ik ga winkelen ofzo een inlegkruisje. maar ik heb ook gehoord dat dat nie goed is/
hier nog iemand, dus bereid je maar voor dat het lang kan duren. Gebruik well inlegkruisjes, maar van die die lucht doorlatend zijn ofzo en gewoon veel verschonen tussendoor...... Ben ook al twee keer naar de verlos geweest voor controle, omdat ik dacht dat me vruchtwater misschien gebroken was, haha, maar is gewoon veel afscheiding..... twinny