middag slaapje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door droppi, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kleintje van net 2 wil sinds een week niet meer haar middagslaapje doen....het kan natuurlijk een fase zijn. Ze doet haar slaapzak uit en haalt het hele bed overhoop :D, dus onderlaken eraf dekens los trekken....Ze slaapt nog in een ledikantje het kan dus best dat ze aan een groot bed toe is. Het vreemde is dat als we haar er 's avonds inleggen we haar niet meer horen en direkt inslaapt. Dat is trouwens altijd al het geval hoor als ze 's avonds gaat slapen, ze houdt dan dus dr slaapzak aan en laat het beddengoed op zn plek....het kan zijn dat ze geen middagslaapje meer nodig is maar...op de creche slaapt ze nog rustig 2uur!!
    Iemand enig idee of tips??

2. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Hier een ventje van 2 1/2 en die wil soms ook niet slapen tussen de middag zo ook vandaag. Hij klimpt samen met zn knuffels uit zijn ledikant en pakt zijn schoenen en gaat boven bij het traphekje staan roepen dat hij niet gaat slapen.
    Maar het kan zo zijn dat hij morgen weer ruim 2 uur slaapt.
    Ik probeer het in ieder geval altijd wel om hem te laten slapen en als het niet gaat dan niet.

Maar 's-avonds geeft hij geen kick en slaapt gelijk.

3. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb dr vandaag zonder slaapzak in bed gelegd wel pyjama aan gedaan. Heb net even gekeken...ligt heel lekker op dr zij te slapen met pino onder dr arm...
    Ik hou het dus maar even op een "fase"

Deel Deze Pagina