Ik heb ff een vraagje aan jullie. Sinds een week neem ik weer een eiwitshake bij het ontbijt, omdat ik eigenlijk wat te weinig eiwitten binnen kreeg aangezien ik ook nog wel aan het sporten ben. Sinds ik dat doe, heb ik het idee dat onze kleine man veel drukker is. Gisteren ook toen ik in bed lag. Mn buik golfde gewoon helemaal. Ik ben nu 26 weken zwanger, dus misschien is het de tijd ook om lekker druk te zijn, maar zou het ook aan mn voeding kunnen liggen?
Nou ik drink geen eiwitshakes o.i.d maar heb ook zo'n druktemakertje. Ben nu 23 weken en meneer houdt me regelmatig tot een uur of 2 wakker
Hey nou volgens mij niet. Ik ben nu 31 weken zwanger en inderdaad sinds zo'n vijf weken kan je mijn hele buik van links naar rechts zien bewegen. Denk dat het er gewoon bij hoort. Blije bewegelijke baby!
Ik vond het zelf ook al een beetje stug, maar dacht wie weet ligt het wel aan mn voeding. Maakt ook niet uit! Ik ben lekker aan het genieten van de kleine druktemaker. Ook al houdt hij me soms een beetje uit mn slaap 😝