Hoi allemaal, Na 12 dagen overtijd te zijn heb ik vandaag een test gedaan... Positieffffffff! Yes! had ik echt niet verwacht. ik kan het nog steeds niet geloven. Eindelijk is het ons na 8 maanden gelukt! xxx Tamara
Hoi Marieke21, Thanks a lot. jaaa inderdaad 104 weken is wel heel lang. hahaha was ff iets fout gegaan met de banner.. oeps. maar ik heb hem helemaal goed aangepast. Zico bedankt voor je reactie. Ja als klachten heb ik dat ik misselijk ben. Ik ben heel moe. wil alleen maar slapen, slapen, slapen. hahah en af en toe ook duizelig. lichte pijn in mijn onderbuik. that's it. xxx Tamara
Van harte proficiat! Ik hoop dat je een super zwangerschap hebt en straks een wolk van een baby vast mag houden!
Iedereen heel erg bedankt voor de reacties. Iedereen die zwanger is wens ik een fijne zwangerschap toe en digenen die nog zwanger moeten worden... Heel veel succes! xxx Tamara
Bedankt iederee voor de leuke reacties! ik heb alleen een kort vraagje... ik weet niet vanaf wanneer ik precies moet tellen... vanaf de 1ste dag van je laatste mentruatie.. of 14 dagen later als je je ovulatie hebt? ik weet dus niet precies of ik 4 of 6 weken zwanger ben... kan iemand dat uitleggen aub.. xxx Tamara