hej meis ...... wat lees ik nu! Fantasties! Eindelijk een klein elmotje onderweg! Heerlijk voor je! Hele fijne zwangerschap gewenst!
Ik lees het nu pas en ik krijg er helemaal kippevel van,wat gun ik jullie dit zeg Ik heb je altijd gevolgd en jullie hebben zeker gevochten en nu is het eindelijk zo ver Heel erg gefeliciteerd en ga er maar heerlijk van genieten maar dat gaat jou en je man vast en zeker wel lukken
Wauw Elmo! Wat geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig voor jullie! Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst!
Ongelooflijk! Dit is een opsteker voor alle meiden waar het niet onmiddelijk bij lukt (waaronder ikzelf)! Van harte gefeliciteerd en geniet er nu maar lekker van! Liefs, Marisha
De hoeveelheid reactie's op dit bericht spreken voor zich. Het wordt je van harte gegund. Ook van mij van harte gefeliciteerd. Geniet van je zwangerschap......je hebt het verdiend!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ben zo blij voor jullie. Nu maar genieten....... Gr Tamar
Nou jaaa ik zag je topic en ik kreeg spontaan kippevel... wat fantastisch zeg, VAN HARTE GEFELICITEERD!
Elmo, na zoveel jaren, na zoveel verdriet, boosheid en vele vragen, is het jullie van harte toegewenst. Geniet meid met alles en geniet met elkaar van dit super mooie wondertje! Hele fijne tijd en dat er maar velen je voorbeeld mogen volgen! Liefs debje
YES YES YES! Goed zo meissie! Het is jullie zo gegund! Veel plezier in je zwangerschap (maar dat zal wel lukken)! Ik ben zooooooooo blij voor jullie JOEPIE! liefs, misspuma
Wauw! Wat een nieuws! Ik hou je zo nu en dan stiekem in de gaten, hihi. En dit nieuws...wow! Geniet er maar lekker van, je hebt het wel verdiend!