Van harte gefeliciteerd meid! En natuurlijk ook je mannetje. Ik hoop dat je fijne zwangerschap hebt. Geniet er lekker van! Liefs Monique
wauw, ik kan het gewoon niet geloven. wat super zeg. zo gefeliciteeerd met jullie frummel. ik volg je al 1,5 jaar nu en het is zulk goed nieuws. iemand had het toch goed gependeld voor je, die dame die het al zo vaak goed heeft of niet. super zeg! \/ \/ \/ \/ \/ \/
Jezus erg late reactie, maar ik zag dus bij je onderschrift staan dat je zwanger bent! Echt helemaal super voor jullie! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Caruli had voor mij februari voorspeld....enne..ik mocht dus 1 maart testen. Zou ze ons door elkaar gehaald hebben ?! Hoe dan ook....Het is raak!!
WOW Elmo, ik kreeg er helemaal vlinders van. MEID ECHT HARTELIJK GEFELICITEERD, HET IS JULLIE OK ZO GEGUNT! LIEFS FREDJE
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet van ieder moment. De kleine Elmo kan niet meer gewenst zijn dan bij jullie het geval is geloof ik. Ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en een geweldige toekomst met jullie gezinnetje
Super, altijd weer fijn om te lezen dat het uiteindeindelijk toch goed komt.. heel veel geluk gewenst!