oh wat erg dat ik het nu pas lees! maar wat een fantastisch nieuws! een hele fijne zwangerschap toegewenst. geniet er maar lekker van! hele dikke 'knuf' runner
Jeetje meid, HARTELIJK GEFELICITEERD! ben even tijdje weggeweest en zag je banner, geweldig Geniet er van en dat jullie maar een prachtig en gezond Elmootje mogen krijgen!
Vanharte gefeliciteerd ben echt blij voor jullie !Jullie hebben er veel voor moeten doen en lang op gewacht ,geniet ervan! Groetjes Heidi
goh Elmo, ik schreef bij ElviraR al dat zo alle records verbrak wbt felicitaties, maar jij verbreekt echt alle records Alles goed? en geniet maar lekker verder hoor!
lekker alle records verbreken, als je al zo lang bezig bent is het ook zo extra bijzonder en verrassend!
ELMOOOO je bent zwangerrrrrr ik zag ineens een banner onder je berichtje ergens en dacht huh? Elmo zwanger? ! WAT TOP! geniet er lekker van....het is je enorm gegund!
Tot nu toe gaat alles gesmeerd...hihi Kleine kwaaltjes meer niet. Morgen de eerste echo...hoop dat het dan gaat doordringen Elmo
Elmo, veeeel plezier morgen bij je echo! Ik hoop dat je je kleintje goed kan zien en dat je een prachtig hartje kan zien kloppen. Hou ons op de hoogte hoor .
ontzettend gefeliciteerd, het is bij jullie meer dan welkom en het is jullie ook erg gegund heel veel succes morgen en hou ons op de hoogte, we denken aan jullie...
Elmo, heel veel succes vandaag en zal duimen dat alles ok is! Hoelaat moet je eigenlijk? (of heb ik dat gemist?)