Nou dames, Een mooi kloppend hartje gezien! Het lijkt dan toch nog goed te gaan komen...ondanks de bloeding van gisteren. Dat is w.s. mijn baarmoedermond geweest. Op naar volgende week....dan weer een echo! Elmo
Wauw Elmo dat is fantastisch Hopen dat je niet meer gaat bloeden. [-o< Gelukkig krijg je volgende week weer een echo
Ik volg je verhaal al een paar maanden... Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Ik ben zo benieuwd hoe ze zoiets meedelen door de telefoon, "ga zitten, je bent zwanger..!" Waren jullie samen thuis? Helemaal geweldig!
Echt helemaal super!Ben ook erg blij dit goede nieuws te lezen!Ga er maar flink samen van genieten,van jullie mini Elmo!
Hallo Elmo, Ik heb je verhaal ook gelezen en wilde je natuurlijk ook nog feliciteren met je zwangerschap. Je hebt het echt verdiend meid! En wat een mooie echo zeg! Geniet er maar lekker van. Groetjes Elly.
Hihihi ja, we waren inderdaad samen thuis. Ze belde veel vroeger dan ze hadden gezegd...dus ik zat op het toilet Maar ze hadden mijn man dus verteld dat de bloedtest positief was (hCG van 182)...veel weet hij er niet meer van hoor....was het allemaal even kwijt. Hij wist niet eens meer welke arts er belde Daarna dikke tranen...en bellen, sms'en en op bezoek bij ouders Nogmaals bedankt lieve meiden! Elmo
elmo en man, echt geweldig voor jullie. gefeliciteerd! Jullie zullen je helemaal geweldig voelen nu. ga er lekker van genieten
aahh wat een schattige reactie van je man! kan me wel voorstellen na zo lang.. Ik ga lekker je echo's volgen je krijgt er lekker veel! die ienieminie elmo ziet er nu al cute uit!
o joepie! Elmo is in blijde verwachting! GEFELCITEERD! ik ben echt zo blij voor jullie! *pinkt een traan weg*