elmo meid toch gefeliciteerd krijg er gewoon tranen van in mijn ogen wat een goed nieuws zeg! meid geniet ervan
Tranen en kippevel! Wat een fantastisch nieuws. Steunen is geen enkele moeite, en het helpt uiteindelijk! Helemaal te gek! Gefeliciteerd, en ga er alsjeblieft van genieten. Dat je maar heel misselijk mag worden.....hihihi Shaartje
Wow wat geweldig elmo en elmoman Het is jullie zo gegund heb nooit gereageerd in je topics maar wel altijd mee gelezen. Wat ben ik blij voor jullie Yes Yes Yes \/ =D> \/ =D> gr Marianne
Lieve Elmo! Ik denk net: zo tegen twaalven es effe kijken en JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Heerlijk meid! Genieten genieten genieten voor jou en Elmo. Met dikke brok in mijn keel ben ik dit aan 't typen! O wat fijn voor jullie! Dikke knuffel en liefs =D>
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat heerlijk meid tranen van blijdschap van mij voor jullie. jeeeeetje zeg, wat een supergeweldig nieuws. elmo en elmo man, VAN HARTE GEFELICITEERD!
WAUW.... Gefeliciteerd ! Geniet er maar goed van saampjes het is jullie heel erg gegund. Ben heeeeel erg blij voor jullie ! Dikke kus en een knuffel ook voor jullie wondertje.
Elmo en Elmoman..... Van harte gefeliciteerd. Het is jullie super gegund.Een echte liefdesbaby..... Liefs Minou
Lieve Lieve Elmo en Elmoman, Ontzettend gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Ik ben zo blij voor jullie. En ook Elviertjes zit hier traantjes weg te pinken. Dikke kus van ELvira
Waanzinnig! Geniet maar van dit moment en geniet van alle momenten die nog gaan komen... Een hele dikke knuffel voor jullie drietjes, maar ook voor de hondjes, Jacqueline
super elmo! het eerste wat ik vandaag wilde weten op de site! echt helemaal goed en je bent een voorbeeld voor ons allemaal! liefs nina
elmo ik heb je topics veel meegelezen, en ik wilje ook feliciteren, meid geniet ervan, na zolang wachten!
joehoe elmo zwanger!Gefeliciteerd meis!ben zo blij voor jullie!Als er iemand achteraan gerend heeft zijn jullie het wel! meis ga lekker met elmo man genieten van jullie mini elmo! word helemaal vrolijk nu ik dit lees! liefs en een knuffel