Wauwwwwww Gefeliciteerd meis! Ooh zo geweldig! Heb er tranen van in me ogen (last van hormonen ) Nou genietse met je mannetje! Dikke kus
WOW Elmo, Wat een geweldig nieuws is dit! Traantje wordt hier weggepinkt. Ga er lekker met Elmoman van genieten, jullie hebben er zo hard voor gevochten. Yes,yes, yes Groetjes Monique
Oh, meid.... WAT FANTASTISCH! Ik ben zoooooo blij voor jullie, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Je bent zwanger . Elmo, Elmo-man: Van harte gefeliciteerd! Geniet er maar heerlijk van want als iemand het verdiend heeft, dan zijn jullie het wel! Alle goeds en alle liefs, Anouk.
JIPIEEEEEEEEEEEEEEEEE Elmo wordt een walvis Meis wat ben ik ontzettend blij voor jullie! Traantjes en kippevel bij vier.... Onwijs gefeliciteerd en lekker gaan genieten samen met Elmoman! Dikke knuffel en kus, Elvira
WAT EEN FANTASTISCH NIEUWWSSS ! Super meid ! Ben zo ontzettend blij vr jullie ! Op naar een walvisbuik ! Jullie lange w88 wordt zo prachtig beloond ! Genieten hoor ! LIefs xxx
Elmo, ik vind dit een fantastisch bericht. Echt waar! Super van harte-mega-fantastisch gefeliciteerd. Ook voor elmo-man en mini-elmo natuurlijk. Ik wens je een hele fijne zwangerschap! Liefs, Ingrid
ELMO EN ELMOMAN FANAAAAASTISCH! Zo zie je maar weer... de aanhouder wint! Van harte gefeliciTAART hoor! Geniet ervan samen!
Elmo, wat een SUPERnieuws! Na zo'n lange tijd, is het eindelijk jullie beurt! Van harte & genieten he?!
ELMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Ik dacht ik log even in en wat een FANTASTISCH NIEUWS! Van harte gefeliciteerd jullie! Ik ga je over een paar dagen volgen
Lieve Elmo en Elmo-man, wat een ontzettend mega-goed nieuws! Ik heb er kippevel van en ik krijg er tranen van in mijn ogen. Ik heb er verder geen woorden voor. Allebei (alledrie) van harte gefeleliciteerd en geniet er van. Knuffel, Jaycey
Ik las net bij de clomid meiden dat je zwanger bent... Gefeliciteerd hoor! Geniet er maar lekker van, dat heb je zeker verdiend. Chrizzzy
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Van Harte met dit SUPER nieuws... Elmo en elmoman geniet er lekker van saampjes Ik blijf je zeker volgen!
Jezus...ben echt blij voor jullie zeg! eindelijk! ! ! Heb hier ook ff een traantje moeten wegpinken...gunde jullie het zo! Gefeliciteerd!
Woorden schieten tekort VAN HARTE MEID geniet ervan eindelijk bereikt wat jullie wilden! Ook van harte voor Elmo man en Elmo mini! Liefs Ester