Ik wist het! Ik wist hetikwisthetikwisthettttttttttttt.... Dat kon gewoon niet missen....valentijnsdag en zo...ja hoor! Superrrrrrrrrrrrrrr Lieve Elmo en Elmoman, van harte gefeliciteerd! Jullie allerliefste wens gaat in vervulling...... Je zou me moeten zien....mijn grijns is nog nooit zo groot geweest!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..... Elmo en elmoman zijn zwanger : En voor mini-elmo: nu goed gaan groeien he! Gefeliciteerd. Kwebbel
Elmo en Elmoman: Van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd. Een oktoberbaby word de mini-Elmo geloof ik dan he?
Elmo, wat super! Gefeliciteerd, wat onzettend fijn voor jullie! Bekeek een paar dagen geleden toevallig de link in je posts en was daar erg ontroerd door. Helemaal goed zeg! Geniet! Amber
SUPER...VAN HARTE GEFELICITEERD! Een kleine elmo op komst, wat een heerlijke dag is dit! Geniet van alles wat er nu op je af komt! <hug>
Lieve lieve meiden, Wat een felicitaties zeg! Dat is echt om ontroerd door te raken zeg! Even antwoord op een aantal vragen: Deze frummel is ontstaan in de 7e IVF/ICSI behandeling! (De eerste 6 waren in eigen cyclus en telde samen voor 1 behandeling). Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger! Hoe lang precies horen we bij de echo (14 maart). Denk dat ik maar ff een leuk gezellig bannertje ga uitzoeken Onwijs bedankt meiden! Jullie beseffen niet wat dit met ons doet! Ps. Bedankt voor alle sms'jes, mailtjes en andere vormen van felicitaties! Jullie zijn kanjers! Elmo en Elmoman
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat leuk om te horen] van harte gefeliciteerd, geniet er van je verdient het!
Elmo en Elmoman Yessssssssss, van harte proficiat met dit ongelooflijk goede nieuws!! Mijn hart gaat nog steeds rikketik (geluk wel natuurlijk..haha), maar hij maakt ook heerlijke sprongetjes....Mennn wat is dit toch super nieuws.......zo lang moeten wachten....vechten....janken....weer opkrabbelen....hoop houden...en tuurlijk op zijn tijd wel lachen......maar eindelijk is het dan zo ver....onwerkelijk toch nog eigenlijk..... Ik zou er zeker ook nog alle testen tegenaan gooien die je maar kunt bemachtigen...weet zeker dat elk plusje en streepje en 'zwanger' het nog mooier maakt. Ow..en zo emo...vooral ook voor je familie die natuurlijk ook in spanning hebben meegeleefd. Deze dag kan niet meer stuk.....En de komende 8 maanden ga je lekker uitbuiken en samen met je man genieten van het wondertje wat begin november in jullie leventje gaat komen! Lieverd een hele dikke kus, Eva.
Ik heb je bericht nog niet eens afgelezen! GEFELICITEERD! WAT FANTASTISCH! GENIET ERVAN MEID! Ook Elmoman gefeliciteerd! Dat jullie over 8 maanden jullie wondertje mogen vasthouden
WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUWWWWW WAT GEWELDIG MEIS! Van harte gefeliciteerd eindelijk, ook ik krijg traantjes in mijn ogen, wat moet dat heerlijk voelen na al die jaren van vechten eindelijk een wonder in je buik! Geniet ervan meis ik wens jullie een hele fijne mooie zwangerschap dat jullie straks maar een heel gezond mooi wondertje in jullie armen mogen houden! Echt Superrrr! kus