Super gefeliciteerd! Zo zie je maar weer: de wonderen zijn de wereld niet uit! Geniet maar flink het is jullie zo gegund!
Dit is echt super! Geniet ervan eindelijk! Het is je onwijs gegund.. heb nooit gereageerd maar las wel vol spanning mee... toppie!
Elmo dit is gewoon fantastich nieuws meis, jullie hebben zoveel geduld moeten uitoefenen; Geniet meis
Dit klink als muziek{|= in mijn oren Ik spring een gat in de lucht Met een huilbui Fantastische elmomeid en elmoman Geniet er van
fantastisch nieuws elmo, een dikke proficiat ook voor je man.... laat het goede nieuws maar lekker op je inwerken en geniet er vooral van groetjes Brenda
Oh wat super! Ik zag zo vaak je "eeuwig optimistische" lieve berichtjes staan en vond het zo rot dat het bij jullie maar niet wou lukken! Echt geweldig nieuws, gefeliciteerd!
Yahoooooooooooooooo! Van harte Elmo...jullie lange wachten wordt nu eindelijk beloond!!!!!!!!!! Liefs Nollie
Hee Elmo wat super gaaf, ik dacht ga eens even kijken of ze de uitslag al weet en ja hoor lees ik het geweldige nieuws. Van harte gefeliciteerd, Echt top gewoon. Geniet er van samen met je mannetje, knuffel conny
\/ wauw ik weet niet wat ik lees! een beetje laat misschien ik opende het ik ben zwanger topic en wie zie ik staan? Onze eigen Elmo. Ik stond perplex ik heb het een paar keer gelezen om het door te laten dringen wat gaaffffffffffffffffffffffff. Super gefeliciteerd zeg. Dringt het al door bij je? een vreugde dansje is wel op zijn plek denk ik zo \/ \/ ongeloofelijk zeg. Van harte hoor. Ik heb je topics altijd wel gevolgd, vond het zo erg voor je dat je zo lang er op moest wachten maar het is het drie dubbel waard. genieten nu op die roze wolk of blauw jennie72