Wat geweldig fam Elmo! VAN HARTE GEFELICTEERD! Ben echt hartstikke blij voor jullie. Is jullie echt zo gegund. Probeer er maar lekker van te genieten
Wauw Elmo, wat helemaal geweldig dat je zwanger bent. Je hebt het meer dan verdiend! Geniet ervan hoor! Liefs Marie
Meid wat geweldig jeetje zeg van harte gefeliciteerd allebei na al dat gewacht is het eindelijk zover, geniet er lekker van.. liefs smoekie
Van harte gefeliciteerd hoor. Wat zullen jullie in en roes leven vandaag. Geniet er met volle teugen van!
Owwww, wat ontzettend geweldig. Mijn duimen is niet voor niks geweest. Meis, ik wens je een enorm fijne zwangerschap toe!
Mijn hart maakte een sprongetje...wat ben ik blij voor jullie... van harte gefeliciteerd... Ik dank dat je voor vele van ons HET voorbeeld bent van optimisme! Geniet ervan
we doen een wave WAT GAAF voor jullie zeg, het is jullie zo gegund, zo zo lang wachten eindelijk dan dat wondertje, hoop dat je een fijne en zorgeloze zwangerschap tegemoet gaat!
Wow meis, dit is echt geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd Ik ben zo blij voor jullie! Geniet ervan. Heel veel liefs Divi
Lieve Elmo! Ook ik heb in stilte meegelezen in jouw topic en wat ben ik blij om nu EINDELIJK te kunnen zeggen: GEFELICITEERD Ben zooooooooooooooooo ongelovelijk blij voor jou en je mannetje! Nu lekker gaan genieten hoor! Dikke knuffel!