lieve meid, wat kan ik nog toevoegen na zoveel lieve reacties? Ben heel blij voor je en ik ben ook zo'n stille meelezer! GEFELICITEEEEERRRRRDDDD!
Lieve Elmo, Wat geweldig dat jullie een kindje krijgen! Wat een wonder en wat fijn dat je eeuwige optimisme beloond wordt! Ik wens jullie een fijne en voorspoedige zwangerschap toe! (volgens mij heb je zelf ook al heel wat lieve en meelevende reacties geplaatst: dus dit topic is helemaal verdiend!)
Haha..vind het zo geweldig om te zien...zoveel reacties en felicitaties....maar vind het niet meer dan normaal...Ben hier zelf nog niet zo lang op dit forum maar heb in die korte tijd wel gezien dat Elmo een heel betrokken iemand is en voor ieder een woordje of luisterend oor klaar! Geniet er van meid...ik hobbel lekker achter je aan...op naar de november-mama's!
Helemaal geweldig zeg, heb zo af en toe meegelezen op het vruchtbaarheidsproblemenforum (nieuw woord?) En nu lees ik hier dat je zwanger bent! Fantastisch! Gefeliciteerd en dat het maar een opnbezorgde zwangerschap mag zijn!
Ohhhhhhhh ik zie het NU pas, wat geweldig voor jullie, geniet van jullie wonder... ohhhh, ik ben helemaal happy voor jullie! Dikke kus en knuffel!
Jeetje elmo, ik lees het nu pas... Echt een hele dikke dubbel verdiende gefeliciflapstaart he! Het is jullie gegunt hoor! geniet er lekker van! Dikke kus
Wauw, wat fantastisch, geweldig en fabuleus! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is jullie gegund.
Super! Wat een goed nieuws! Ik ben heel blij voor je dat het nu eindelijk waarheid is geworden. Onwijs gefeliciteerd met zn drietjes!
Elmootje dit is geweldig nieuws! Ik zag in een ander topic dat je een zwanger banner hebt! Zo lang gewacht en nu dan toch. Gefeliciteerd meis en geniet ervan! Liefs Jo.