sterkte vandaag meis!!! je zal het afgelopen week ook wel moeilijk hebben gehad aangezien je toen ook 23 weken zwanger was....nu ben je eroverheen opgelucht gevoel toch? KUS
de angst blijft totdat ons mannetje veilig in mijn armen ligt. maar het scheeld wel dat we die periode voorbij zijn
ik hoop dat je de tijd snel voorbij gaat. Wat een ontzettende moeilijke zwangerschap zul je nu hebben Nooit zal je je eerste kindje vergeten. En wat een mooi plekje heb je hem kunnen geven.
Colaatje ik wist niet dat jij ook een kindje verloren was, Wij schrijven beide bij de decembermamas. Het blijft een groot gemis he.... Wat een prachtige rustplaats heeft jullie zoontje gekregen.!
@lara 1 omdat nog niet iedereen van mijn zwangerschap wist heb ik het even buiten beschouwing gelaten anders wisten ze meteen wie ik was, nu iedereen het weet kon ik ook een mooi stukje voor hem schrijven
wel fijn dat ze iedere afspraak ook een echo maken, elke gerusstelling is goed. Was er een reden waarom jullie zoontje zo vroeg geboren was? Ik ervaar het ook heel spannend allemaal deze zwangerschap, ook iedere 2 weken controle en een echo. Maar wat je zegt, de angst zal blijven tot aan de geboorte en zelfs daarna nog..
Mooi grafje colaatje.. en wat een gemis alweer 3 jaar Ook hier vond ik de tijd rondom de 23 weken zwaar! En leek een eeuwigheid te duren! Gelukkig zijn we het nu voorbij.