Misschien een apart topic, maar ik ben een vaste kijker van Lingo8) Altijd krijgen ze de Lingo tas maar....wat zit er toch in? haha ben zo benieuwd Nu vroeg ik me af of er hier meiden zijn die meegespeeld hebben en weten wat er in de Lingo tas zit of ken je iemand die heeft meegespeeld? En hoe ziet die JP er toch uit? Wie helpt me???
Ik heb in het publiek gezeten bij Lingo toen mijn broer en vader een keer meededen. Stelde trouwens niet veel voor. Had me een grote tribune voorgesteld maar we zaten maar met een stuk of 15 mensen te roepen vanaf een stoeltje. Op tv ziet het er altijd zo groots uit en in het echt stelt het niks voor. Ik vind dat die JP er erg onverzorgt uit ziet. Had een baard en snor geloof ik, beetje vettig haar en slobberkleren. Maar is al wel weer een jaar of 7 geleden hoor. Was nog met Nance. Wat ik me kan herinneren van die tas: volgens mij zat er niet veel bijzonders in hoor. Weet het niet precies meer.
ik had het wel kleins verwacht. hoor nooit heel veel mensen schreeuwen wow een heel andere man die jij beschrijft dan wat ik van hem verwacht had. Hij heeft een mooie stem vind ik. Had wel een oudere man verwacht. Misschien iemand die een foto heeft?
Ben ook wel benieuwd naar een foto. Ik zat er serieus van de week over te denken om ook zo'n topic te openen (over de tas dan), maar toen bedacht ik me dat 't volgens mij best raar is dat ik naar Lingo kijk. Achja, ik heb een goed excuus, zoonlief is grote fan, die wordt helemaal wild als we voorbij zappen en dan mogen we echt niet verder zappen.
Even googlen Ik ben eruit! Een van de vele mysteries van het leven is gekraakt. Ik weet eindelijk wat er in die tas zit. Welke tas, hoor ik je vragen? De Lingo-tas natuurlijk! Maanden, zoniet jaren kijk ik al gefrustreerd naar het programma. Elke keer als Lucille zegt en natuurlijk krijgen jullie de Lingo-tas, die vol met kadotjes zit van de goede doelen, word ik chagrijnig omdat ik niet weet wat erin zit. Sinds vandaag hoeft dat niet meer. Dankzij een degelijk stukje journalistieke research (lees: een mailtje naar Maren Stoffels, schrijfster & lingo-kandidate) is het raadsel opgelost. In één simpele regel kreeg ik antwoord op mijn prangende vraag: ja daar zitten cadeautjes van goede doelen in. Ansichtkaarten, boekjes, dat soort dingen. T is geen wereldtas hoor, haha! Mooi, dat weten we dan ook weer. De mysterieuze tas blijkt geen wereldtas te zijn en dat is goed om te weten. Het scheelt mij in ieder geval eenopzettelijke afgang als ik ooit achter de desk mag staan bij Lucille.
Sorry ben in de war met JP en iemand anders die in de jury zat. Hete die andere niet Michiel? Ik zat te zoeken op google en die JP ziet er mooi verzorgt uit. Zie: Heel irritant dat je J.P. van Lingo nooit ziet Hyves - Hyves.nl Dit is die Michiel: Michiel Eijsbouts - Hyves.nl en hij had tóch geen baard en snor.
Dit schijnt 'm te zijn... Ga wel ff kijken of ik iets beters kan vinden! En dan te bedenken dat ik never nooit naar dat programma kijk...
OMG Die man zijn hele hebben en houwen staat hierin! Lijkt me ook niet de bedoeling...en als het wel de bedoeling is, is het niet heel slim!
Ik heb het ook niet helemaal doorgelezen,maar je plukt het zo van de hyves af,wat kaatje hier heeft neergezet,en dan bij krabbels!
Ja stom he, dat mensen dat niet afschermen! Zijn complete adres staat in dat CV, zal ie blij mee zijn
@kaatje85 ja ik wiat dat het iets met goede doelen moest zijn. dacht dat het ook wel swithte per keer wat erin zou zitten (is misschien ook wel zo. thanks voor het googelen. ze maken er een heel mystery van van JP had dus niet verwacht dat je zo wat op internet kon vinden wist ook niet wat zijn volledige naam was natuurlijk @claudia hoe kom je aan deze gegevens dan? en zijn naam? staat zeker veel info op. Vooral leuk eindelijk een gezicht te hebben bij hem. Valt me niet tegen eigenlijk thanks meiden. Kan nu weer rustig kijken naar Lingo (ja erg he vind het echt leuk)
Kaatje gooide een link van de hyves hier neer,en ik ging daar even op kijken,en daar stond een krabbel,met een link naar die cv
Hier ook een 3 jarig knulletje dat helemaal lingo fan is. Hij noemt luciel trouwens muziel Het is zelfs zo erg dat het kind helemaal van slag is als lingo er niet op komt door de week. Want tja het is lingo kijken en dan naar bed en als er dan geen lingo is wanneer is het dan bedtijd? Groetjes Anita
haha misschien moet je een aflevering opnemen en in het weekend afspelen haha! Is Lucile trouwens zwanger? ze lijkt wel wat dikker (zo niet sorry lucile) nee ik heb het excuus niet dat emma het leuk vind en daarom kijk haha!
Kan natuulijk ook zo lijken omdat ze wat achterover hangt om haar evenwicht te bewaren. Groetjes anita