Kleine ergenisjes, wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dat onze hond het presteert zn botje elke keer onder de bank drukt en dan gaat 'praten' net zolang tot ik hem er onder weg trek, en dat dan 1000x achter elkaar:(

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik erger me aan m'n kaasschaaf.
    Steeds ga ik met goede moed beginnen, maar als resultaat is er meestal niet meer dan een zielig hoopje op elkaar gefrummeld kaas op m'n broodje beland.
    En m'n pondje kaas ziet er ook niet meer uit. Boehoe... :(

(nee, kant en klare plakjes vind ik niet lekker én te duur ;))

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik erger me er aan dat er altijd weer een einde aan mijn geld komt. Ik kan nooit eens dag na dag ongestoord shoppen zonder dat het een keer opraakt. Zo jammer!

haha ik erger me veel te veel, echt meer dan goed voor een mens is, dus ik ga maar niet serieus antwoord geven ;)

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahahahahahahahaha...

:D

komt me erg bekend voor. Is soms ook de schuld van de kaas, trouwens.

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dat ik keuken-en theedoeken heb gekocht met zo'n ijzeren ring erin om hem aan op te hangen en manlief die dingen evengoed op een prop op het haakje deponeerd:x

Een vrij nieuwe collega naast me zit, die duidelijk aardig gevonden wil worden....Aaaaarghhhh, I-pot op z'n hardst en verstand op nul:D

Mijn kat altijd voor mij uit meent te moeten rennen als ik de trap af moet om dan vervolgens halverwege plotseling de rem erop te zetten. Of als ik naar beneden moet en de kat naar boven, moet dat ineens met een rotvaart als ik met een volle wasmand net halverwege de trap ben:$

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nee, en het is qua persoonlijkheid de rustigste kerel ooit, hij is denk ik iemand die minder zitvlees heeft dan nodig voor ons werk. En een lieverd hoor ;) Ik neem het hem helemaal niet kwalijk, maar zou stiekum het liefst lekker een eigen kamer hebben, en niet dag in dag uit op iemands lip zitten (wie dan ook).

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

oh ja mijn man die het nodig vind om savonds zo veel herrie te maken. harde klap op de lichtknopjes, hard het traphek open doen.. en super hard in de wc plassen waardoor ikweet wat mijn eerste klusje van de dag wordt... ggrrr...

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Klein ergenisje is dat er af en toe om de een of andere reden altijd een beetje zand / zout in mijn glazen komt als ze uit de vaatwasser komen, ook al heb ik de vaatwasser van binnen tot buiten helemaal schoongemaakt ... grrrr

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    probeer je sproeiers eens schoon temaken waar dat zand/zout vandaan komt weet ik niet misschien van het tabelt?
    heb het zelf ook.

10. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    TIP!!! Zet je glazen eens in de onderste korf, dan is dit probleem zo goed als opgelost:)

11. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik erger me aan:
    - pashokjes zonder spiegel, zodat je uit het hokje moet om te kijken naar het kledingstuk wat je aan hebt...
    - het feit dat mijn man de gebruikte koffiepads altijd in de senseo laat zitten...

12. chantal1984

Sproeiers heb ik idd ook al eens schoongemaakt en heb ook al verwisseld van vaatwas tablet ...

Maar misschien heb ik het niet goed schoongemaakt ;)

Maar dat onderste gedeelte gebruik ik altijd voor mijn borden en pannen ... mmm zal het eens gaan proberen ;) .. reorganiseren in de vaatwasser hahaahhaha

13. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Een etend iemand aan de andere kant van de telefoon. Wal-ge-lijk!

14. chantal1984

Ow ja of iemand die kauwgum staat te kauwen als een koe terwijl dat je met die gene staat te praten..

Als vrienden dat bij mij doen ( onbewust ) dan ga ik koeien geluiden maken, ze weten dan gelijk al genoeg hahahahaha

15. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik ook hoor. Maar onderin staat ook de korf voor het bestek. Daarnaast zijn gedeeltes voor schoteltjes oid. Iig zijn dat kleine stokjes voor kleine bordjes. Op die plek zet ik dan de glazen..En mocht dat eventueel wel vol zijn, dan prak ik ze ergens tussen:D

16. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Hier ook wapperdrang!

Als je net helemaal lekker in je bed ligt en je krijgt jeuk. Dan wil je niet krabben want je ligt zo lekker maar die jeuk wordt alleen maar erger.

Mensen die treuzelen met inpakken bij de supermarkt.

Scheve schilderijtjes.

Mensen die, als je niet reageert op hun sms, vragen of je boos bent.

Mensen die altijd alles kwijt zijn. GRRRRR...bedenk dan een vast systeem voor het opbergen van spullen. Als je het toch al van jezelf weet.

Met mond vol praten.

Als ik een senseootje wil pakken is standaard het waterreservoirtje leeg.

Oorsmeer wat uit mensen hun oren loopt. (ben kapster dus zit er dicht op...UHL)

Als mensen een afspraak bij ons hebben en dan binnen komen lopen: 'Ik heb gereserveerd voor 15:00' Standaard zeg ik dan:'Een tafeltje voor twee?'

En zeur toch niet zo over het weer!!!!!! Is toch leuk? Je moet gewoon niet te veel willen nu.

ZOOOOOOOOOOOOO.....dat lucht op zeg!

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh nog 1.... ik erger me altijd aan me schoonma die als ze belt, altijd zegt.."hoi met ma"...grrrr... tis me moeder niet....krijg er altijd de kriebels van..

18. chantal1984

das een goeie ga ik gelijk proberen, trouwens had jij voorheen niet een andere nickname ? Je foto komt me zo bekend voor ;) kan me ook vergissen hoor hahahah

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    - Jeuk achter in mijn keel of geheemelte, daar kun je niet even lekker krabbelen.
    - Als ik ga zwemmen en baantjes wil trekken en altijd van die ouwe knarren midden in het zwembad stoppen en gaan ouwehoeren, waardoor er hele opstoppingen onstaan.
    - Mensen die zeggen 'zeg, luister eens', alsof je niet al luisterde, vaak word ik daar juist heel tegendraads van en keer mijn kop de andere kant op.
    - Als ik de planten water geef, lek de gieter altijd naast de pot.
    Mensen die 's avonds laat gaan toeteren als ze wegrijden, waardoor je weer wakker wordt.
    - Van die takkevogels die zodra je ramen gelapt zijn, gelijk er op schijten, alsof ze het zien 'hee, een schoon raam...flats!

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Die van mij zegt altijd 'haaai, haaai', dan moet ik me altijd inhouden om niet te zeggen 'haaai, haaai, een hele goeie geile middag, ik spreek zeker met Kim Holland'?

Deel Deze Pagina