Kleine ergenisjes, wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Als mijn vent midden in de nacht rechtop in bed zit tegen mij te praten in zijn slaap en dan ook nog eens in het arabisch!

Je moet mij nooit storen in m'n slaap daar word ik super sagerijnig van, en het word nog erger als ik er niks van snap :D

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0

hahahha
    ik schijn ook in mn slaap te praten, maar wel gewoon nederlands:D

misschien moet je het een keer opnemen en vragen of hy het voor je wil vertalen:D

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    moet helaas ook tegenwoordig wel met al die jatgrage handjes:x

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Als mijn geld niet gekopt of op waarde in mijn portemonnaie zit

Mensen die kauwen en dan zo'n irritant, tikkend geluid in hun kaak hebben

Als de computer niet snel genoeg reageert naar mijn zin

Als de tv heel hard staat

Als mijn vriend de reclamefolders leest en dan alle boekjes op de grond laat liggen (hij zet ook lege schaaltjes terug in de koelkast, hoe verzin je het!)

Als je een maaltijd hebt bedacht en je gaat het kopen en de helft is uitverkocht...

En zo kan ik nog wel even doorgaan :D :D

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ow en ook heel erg: als mijn dekbed niet goed vastzit aan de onderkant en ik kouwe voeten denk te krijgen :D

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vreselijk! Mijn onderburen hebben dat ding altijd loeihard staan en ga dan altijd op mijn eigen tv 'op zoek' waar ze naar aan het kijken zijn. Van de week met dat programma met Gordon zat ik dat te kijken, maar onze onderburen hebben volgens mij digitale tv of iets waar 1 seconde vertraging in zit dus hoorde steeds een echo vanaf beneden.. grrr :x

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik vind die bellers juist heel irritant als er plek zat is om in te halen! Ik denk dan altijd; je hebt toch geen vrachtwagen ofzo! :D

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dus jij doet dat altijd! Zo irritant :). De rol moet juist andersom hangen!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik dacht al dat ik de enige was die dat irritant vond....:D

10. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    - Mensen die, hoeveel ruimte er ook is, altijd tegen je tas aan moeten lopen.
    - Mensen die duwen om de bus/trein in of uit te stappen, dan kan ik echt wel meppen. Nu blijf ik expres wat langer stil staan :).
    - Mijn vriend die scheten laat of met z'n mond vol praat, dat vind ik zo niet sexy en smerig.
    - Mensen die midden in een winkelpad blijven staan en dan gezellig gaan buurten, terwijl het hartstikke druk is in de stad.
    - Als de tandpasta e.d. op zijn.
    - En mijn moeder die alles beter denkt te weten en zich overal mee bemoeit, alhoewel dat ondertussen wel een grote ergernis aan het worden is :(.

11. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Daar kan ik idd ook echt gerirriteerd door raken!

12. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik heb VAAK te maken met vergeetachtige buschauffeurs.
    Dan rij ik 20 minuten mee, en stopt netjes bij elke halte waar die moet stoppen. En als ik dan op het rode knopje druk, rijd ie gewoon mijn bushalte voorbij en moet ik roepen STOPPEN! :x En nee ze hebben geen hekel aan me, het is echt puur toeval ;).

13. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik erger me aan oudere mensen in de bus die dan zo gaan zitten dat er niemand meer naast kan.. Maar ze verwachten wel dat de jongere generatie voor hun opstaan als ze de bus binnenlopen.GRR!

14. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    haha idd. Wat ook irritant is, oudere mensen die voorkruipen in de rij bij de supermarkt.. of mensen die achter je in de rij staan en maar 2 producten kopen en dan je de hele tijd aankijken, hopen dat je ze voor laat.

15. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Ik erger me ook aan mensen die zich echt overal aan ergeren. Dan bedoel ik natuurlijk niet van die kleine ergenissen die we allemaal hebben, maar neem bijvoorbeeld mijn buurman. Hij vindt afgevallen bladeren in zijn tuin vreselijk en als er een vogel vrolijk zit te kwetteren in zijn tuin gaat hij bijna van zijn stokje. En hij gaat helemaal uit zijn panty als er een vlekje op zijn auto zit. Elke week wast hij zijn auto. En je raad het natuurlijk al. Op een ochtend zaten zijn deuren dichtgevroren. Toen moest ik toch wel even lachen.
    Ook had hij net een nieuwe auto gekocht en er was dezelfde dag al iemand met een noodgang tegenaan gereden. Tuurlijk baal je daarvan, zou ik ook hebben, maar je had hem moeten zien! :$ Mijn vriend zei maar tegen hem dat hij blij moest zijn dat er alleen blikschade was en dat er niemand gewond was geraakt. De schade is netjes gerepareerd. Zie je niets meer van.

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

vind dit echt een leuk topic
    zo heb ik er ook een paar

*wc papier verkeerd om in de houder
    *poep streepjes nog in de wc
    *slingerdende schoenen.
    *speelgoed waar je je nek over breekt..
    *wasgoed verkeerd leggen bv donker bij het lichte was leggen

zo heb ik er nog wel meer hihi

17. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    -Iets oppakken,laten vallen en weer oppakken en dat 3x achterelkaar of zo.
    Dan kan ik het wel door het raam gooien.
    -Mijn aanrecht die altijd onder de babypoeder voeding ligt, ik moet altijd morsen.
    -Iemand die zijn vingers aflikt na het eten (dan kan ik wel over mijn nek gaan).
    - En wachten ik heb een hekel aan wachten, maakt niet uit waarop.
    - En al die bandjes als je iets belt. de dokter,tandarts,gemeente.

18. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

mensen die er omheen draaien, dus het 1 zeggen maar het ander bedoelen, wordt ik ook kriegel van :D

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh leuk om al die ergenissen te lezen..:D
    heb er al een paar voorbij zien komen waar ik me ook mateloos aan erger, van het dekbed, waar eerst, zeg maar gerust 10 cm, loos hoeslaken is en dan pas dekbed...
    het statisch zijn, ook zo erg en wat ik dus ook erg irritant vind is als mijn man de vaatdoek 'in' de gootsteen achterlaat, vind het zo smerig, leg hem dan over het randje of gewoon op de aanrecht..
    erger me ook wel aan mezelf hoor, dat ik zoveel dingetjes vergeet, als je iets wilt pakken en ik me ineens bedenk wat ook al weer of als ik een afspraak helemaal vergeet..:)
    en waar ik me ook aan irriteer is als ik moet werken (mijn rustdag) en er van die blerrende kinderen in de winkel zijn en van die kinderen die 10 rondjes door de winkel rennen..

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ook zo 1 idd ..zo irrrrritant

Deel Deze Pagina