Kleine ergenisjes, wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik erger me aan me man, die zijn werktas altijd voor een kastdeur legt!
    En als ik die kastdeur open wil maken...ik altijd die tas weer weg moet halen.

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ow herkenbare dingen lees ik!

- dingen die op de grond vallen en veel lawaai maken...vréselijk!
    - het krijsende kind van iemand hier uit de buurt.(sorry)
    - de bimbam klok van de buren...argh!
    - Als ik koffie wil zetten de koffie altijd op is (dus niet bijgevuld).
    - Als ik de suiker bijvul dit over het potje giet en vervolgens het aanrecht onder de suiker zit.
    - de kat die zijn nagels krabt aan de paal (dat geluid).

geloof dat ik ook nog wel even door kan gaan.

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Smakken bij het eten vind ik echt goor!
    Laatst met manlief op de bank gezellie eten, en als ik er dan op ga letten.. hoef ik direct geen Sex meer.
    Klinkt heel gek maar ik vind dat echt smerig....

Neus ophalen.. ieuww!

Mensen die hun gezicht hebben opgemaakt, maar de hals niet! dan wil ik het liefst even helpen.

Word vervolgd!

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Whaha geweldig topic..:

1. Mijn man die altijd de lege enveloppen op tafel laat liggen:(
    2. Elke dag stofzuigen omdat de kattenharen overal op de stoelen liggen:)
    3. Mensen die wat willen vertellen niet direct to the point zijn maar er een heeeeeeeeeeeeeel verhaal van maken8)
    4. Die lege wc rol in de houder... En de net aangebroken rol gewoon op de wastafel ligt;)
    5. Ramen net gewassen en dan toch nog strepen zien;)

O gut en nog veel meer denk ik:D

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    aan mezelf
    *aan mezelf dat ik mijn bed niet uit kan komen
    *dat ik overdag nooit iets uit mijn handen komt en dat ik dan pas om 22.00uur als een gek mijn huis ga schoonmaken.

op mijn werk in de winkel
    *aso kinderen
    *mensen die de halve winkel verplaatsten
    *mensen die alle verpakkingen open trekken

en verder
    *kinderen die hoest zonder had voor hun mond te doen
    *mijn vriend die denk dat het huishouden vanzelf gaat
    *en als hij dan eens iets doet altijd een schouder klopje wil, eigelijk alle mannen die dat willen
    *de hond die net water heeft gedronken en dan boven de salon tafel staat te lekken, kan er ook wel om lachen
    *kinderen zonder respect voor dieren!
    *en dat dekbed in ook heel bekend
    *mijn vriend die altijd zucht als ik hem iets vraag te doen
    *en die werkbroek die altijd overal ligt, als je hem dan oppakt dat alle schroeven en stof er uit valt
    *de honden die de deur open maken als de wekker gaat!

t´s best veel:) en er zijn ook veel dingen die al genoemd zijn.
    voel me een btje een zeur nu

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    2 is voor mijn honden

en 3 jaaaaaaaaaaaa heel erg mijn vriend kan dat ook zo erg, heb soms echt de neiging om hem een klap voor zijn kop tegeven.

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Mensen die in iedere zin vloeken.
    Overal k*t, GVD bij gebruiken.. das echt niet nodig...

Oh ja, en ik ben totaal geen heilige ik kan d'r ook wat van..

8. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Geweldig topic, ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen. Zooo herkenbaar een aantal dingen :D:D

Die pakken sap waar je bij het openmaken tot je elleboog in verdwijnt verkopen ze hier ook! Dat zijn diezelfde pakker waar eerst een keurig straaltje uitkomt en dan ineens een enorme golf die over je glas en op het aanrecht spoelt :$

Dan nog de zaterdagkrant die in weet-ik-veel-hoeveel-delen door het hele huis verspreid ligt.

Net de vloer gedweild hebben en dan de buurkinderen onverwachts op bezoek krijgen.

Mijn vriend die denkt dat de rugleuning van een stoel hetzelfde is als een kapstok.

En zo zijn er nog wel een paar. ;)

9. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    En dan op alle knopjes gaan drukken waardoor hij vast loopt ;) dus kan je hem helemaal opnieuw opstarten wat nog langer duurd.....

10. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Dat hij naast zijn waterbak staat uit te lekken in de keuken en dat je 's ochtends met je sokken in een plas water staat, bah

11. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker

12. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Dat van dat dekbed..... zooo herkenbaar!

Wat ik ook echt irri vind:

Als de hond van m'n schoonmoeder tegen me op springt en dan nog een koekje krijgt ook.
    En als diezelfde hond haar poten gaat likken met dat vieze gesmak de hele tijd....

(hou wel van dieren hoor, maar dít! :))

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    heel veel mensen vinden het ook heel irri als dieren aan hun geslachtsdeel likken.

weet nog heel goed was een jaar of 8 en een vriendin van mij had een hondje die niet aan zijn piemel mocht likken vond dit zo raar!
    hier mogen ze het ook niet 5min lang maar ik irriteer me er echt niet aan

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hahahahaha wat een menselijk topic :D

* dat ik net te groot ben voor ons dekbed (die dingen zijn dus ECHT geen 200x200)... heb net een randje van mijn schouder bloot terwijl ik er helemaal ingewikkeld wil liggen, grrr.
    * (o hier schaam ik me voor...) ik kan er bij mensen bv. al niet tegen dat ze smakken of nou ja, soortgelijke lichaamsgeluiden produceren... maar met de zwschap is mijn lontje zo kort afgeknipt dat ik het gesmak van onze lieve poes ook goor vind :) ik heb haar wel eens gewoon ergens uit mijn buurt gezet als ze zich zitten likkebaarden na het eten, de arme schat!
    *

15. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    heel herkenbaar wat ik hier allemaal lees haha gek dat mensen zich vaak aan dezelfde dingen ergeren he!
    -eten (geen soep) in een diep bord zodat alles te dicht op elkaar ligt haha
    -als iemand mij de hoorn op gooit zonder mij te laten uitpraten (heeft mijn zus een handje van ;))
    -de hond van mijn ouders die de hele dag in de buurt van mijn dochtertje blijft om te kijken of zij eten heeft zodat ze dat uit haar hand kan vreten! kan dat beest sowieso niet goed hebben haha
    -als ik met iemand aan het praten ben en dat kinderen dan de hele tijd erdoorheen kwaken MAMA MAMA MAMA MAMA MAMMMMMMMMMMMAAAA grrr :x weet dat het kinderen eigen is en dat je er op n jonge leeftijd niets aan kan doen maar na n kwartier gaan me nekharen toch wel overeind staan hoor!
    -als je in de kroeg of discotheek staat is er altijd wel 1 vieze (meestal ouwe) vent met n pisvlek op zn broek omdat ie te bezopen is om nog fatsoenlijk te kunnen richten die in me oor staat te lallen met zo'n vieze kots/zweet/bier lucht
    -als ik net me ramen gewassen heb dat jayla besluit dat het leuk is dat haar koekje blijft plakken op de raam :x
    -blije mensen als ik zelf n klote humeur heb haha
    - als ik aan het bellen ben moet mn moeder er altijd ff iets doorheen roepen wat ik dan nog door moet geven aan de persoon waar ik mee aan het bellen ben ja hallo zeg dat van tevoren!!
    -op woensdag is hier bij de chinees woensdagmenu 6 euro nou dan weet je het dus wel he! je raad het al mijn ouders vragen mij dus altijd op woensdag ff naar de chinees te gaan...

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha dat ken ik

of dat het ook heel interessant is hoe het zout loopt uit het gaatje van het zoutvaatje en dat je daar ook een leuk spoor van kan trekken.

of dat het ook heel leuk is om hard in een pakje drinken te knijpen en dan lekker met je handjes wild door heen te wrijven zodat de tafel, vloer en mouwtjes allemaal onder zitten..

:)

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Heerlijk, tranen met tuiten gelachen om de herkenbare frustraties:D

Buiten de al vaak genoemde heb ik ook een kleine grote frustratie....
    Op 1 of andere manier kies ik er altijd voor om in de verkeerde rij bij de kassa te staan:x Moet er geen rol worden verwisseld, dan moet er wel een prijs opgezocht worden..Of iemand z'n pas doet het niet. Of die vrouw van 80 staat al haar bij elkaar gespaarde kleingeld uit te tellen, er is altijd wel wat...

18. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een heerlijk topic dit....

1) Als de honden net hebben gedronken en met een hun lekbek even lekker boven je been o.i.d. komen hangen.

2) Als mijn vriend weer eens een lege fles of pak in de koelkast heeft gezet.

3) Als mensen veels te langzaam rijden (ik rijd dagelijks op een 80 km weg, maar mensen rijden vaak 70/75, heel vervelend!!!)

4) Mensen die hun honden niet op kunnen voeden en dan heel verbaast reageren als hun hond (voor de zoveelste keer) een andere hond aanvallen...

Zo zijn er nog wel een paar..

Mischien wel de ergste:

Tijdens het lezen van een topic een heel goed antwoord bedenken en tijdens het beantwoorden niet meer weten wat je ook al weer neer wilde zetten :)

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

mijn man die rookt en overal as knoeit grrrrrrrrrrrrr smerig

20. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nog 1
    jayla vind het prachtig haar boterham met smeerkaas, jam o.i.d. op haar kop te zetten zodat ze dus lijkt op het bekende fragment uit de film there's something about mary ;) zeer irritant

Deel Deze Pagina