Kleine ergenisjes, wie ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door juenco, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Haha wat een geweldig idee dit haha. komt mijn rijtje:

*hubbie die de afwas doet en dan laat ie het water op de aanrecht liggen en ook de afwasborstel en het flesje afwasmiddel staan dan midden op de aanrecht.......kan ik opruimen.
    *als hubbie iets uit de rommella pakt en de la open laat staan.
    *mensen die bijvoorbeeld op een weg waar je 80 mag dan 50 of 60 rijden en dan geld er ook nog eens een inhaalverbod.
    *mijn schoonmoeder die alles beter weet en als je haar geen gelijk geeft gelijk met de armen over elkaar gaat zitten roepen dat ze nooit niks meer zegt. helaas houd ze dat nooit lang vol haha.
    *dat ik de hele dag in bed kan liggen en pas op het allerlaatste moment opsta (voordat hubbie thuiskomt) om nog even snel op te ruimen en de afwas te doen (dvd van gooische vrouwen is ook zow verslavend!)

dat was het wel zo ongeveer. als ik het zo zie kan ik er wel om lachen!

minniemouse

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha mijn man doet dat ook! zwaar irritant!

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Een erg domme ergernis ... :)

Dat mensen hier open haard stoken, en het hier steeds naar brand ruikt. Ik maar zoeken naar brand in mijn huis... Foei, stoute buren!!

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dat zsp er steeds weer uit ligt!!

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    de groenteboer die me verzekerd dat er in zijn peperdure manderijnen echt geen pitten zitten en ik net bij de eerste manderijn die ik eet een pit tegen kom. Oplichter!

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoop je even van iig 1 ergernis af te helpen;
    Ik heb gister bij de H&M nog een skipak voor Milan gekocht. En er hingen er nog aardig veel. Misschien bij jou in de buurt ook?!

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    IK erger me er ook aan dat zwangerschapspagina er de laatste tijd zovaak uit ligt!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Oh ja...en ik erger me eraan dat ik meer dan een half uur heb wachten bij de apotheek vandaag....erg fijn met een ziek kind.
    En daarvoor moest ik ook al een kwartier wachten bij de dokter.

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

tja ik vind het gewoon smerig :D ik heb er niet om gevraagd om in de rook te zitten dus bij mij mogen ze lekker buiten staan en zijn ze het er niet mee eens blijven ze toch lekker weg, mijn huis, mijn regels. ;)

10. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    leuk topic!!!

Ook ik heb er een paar:

- mijn man die naar mijn gevoel vreselijk hard zit te kauwen bij het eten.
    - mensen die zonodig altijd 2 plekken nodig hebben als ze hun auto geparkeerd hebben
    - dat als ik het eens ergens trek in heb, het net altijd niet te krijgen is in de supermarkt.
    - dat als er iets in de aanbieding is, mensen het ineens allemaal moeten kopen en ik dus misgrijp terwijl ik het altijd al koop.

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heel herenbaar!!
    Dit doet mijn schoonmoeder ook. Of de voicemail inspreken met de boodschap dat ze dat maar moet doen want we nemen NOOIT op.

Mijn vriend en ik hebben niet veel tijd samen. Of hij werkt of ik. En dan belt mijn schoonmoeder altijd op het moment waarvan ze weet dat we eens een keer samen vrij zijn. GGRRR!

* Als een hond hier voor de deur poept en de eigenaar gewoon doorloopt zonder het op te ruimen. Er staat zelf bijna naast de deur een bord met "Verboden honden uit te laten!". Maar zien ze dat!? :x

- Of vanmiddag nog. Ik loop door het winelcentrum. Laat een meisje (5jr ofzo) haar blikje drinken vallen. Dat meisje bukt al om het op te rapen. En wat zegt die moeder: "Och, laat maar liggen"
    Ik zei nog "tuurlij, want een beter milieu begint bij jezelf".

- Mijn grootste irritatie op dit moment: er zit iets onder het knopje van mijn K. Dus als ik die letter nodig heb moet ik er 10x op drukken voordat het eindelijk in beeld verschijnt.

Dus vergeef me als er ergens een Ktje mist ;)

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Komt ie :D

- Als ik een blikje probeer open te trekken en het lipje vliegt er af...
    - Dat de spoorbomen twee keer achter elkaar dicht gaan en je een kwartier stil staat voor een ritje van 5 minuten!
    - Als mensen kastdeurtjes en lades open laten staan. Hoeveel moeite is het om die gelijk weer dicht te doen?!
    - Dat ik mijn hondje net heb uitgelaten en hij bij thuiskomst direct op de mat gaat zitten om zijn behoefte daar te doen!
    - Slome mensen die niet doorlopen of -rijden als ik in de buurt ben :)

Hihi

13. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    okeej, mijn beurt:

Allereerst (nu gebeurd het weer) mijn oma die een halve dag op jamie heeft gepast in de bank zit te knikkebollen grr :D

dat ze bijna lege melkbussen ofzo terug zetten... meneer zorgt ervoor dat er nog net een bodempje over blijft zodat hij de oude niet weg hoeft te gooien en hij geen nieuwe hoeft te pakken

de voordeur die constant kei hard dicht klapt (wonen op een appartement op gelijkvloers, dus iedereen moet langs ons passeren) dit vooral na 7u savonds terwijl mijn zoon op bed ligt
    en het getikkel van hakschoenen op de trap

die stomme witte waas op ons inductie vuur die je alleen weg krijgt door 10x een nieuwe keukenrol te gebruiken en te blijven poetsen!!

en heel het huis dweilen waarna, of mijn man met zijn schoenen of zweetsokken door het huis loopt. of Jamie die zijn drinkfles omgooit of met plakhanden gaat kruipen (terwijl hij tegenwoordig altijd loopt)

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    moeder en schoonmoeder die nu ALLES gaan vertellen over HUN zwangerschap .. ze weten alles beter...HALLO..is 25 jaar geleden van hun laatste zwangerschap!!! Hoezo weet je dan nog precies hoe je je in week 7 voelde..grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:(
    Goed bedoeld maar vreselijk irritant!

o ja en als je na het eten erachter komt dat de vaatwasser nog vol staat...oooo wat irritant vind ik dat! Moet je m eerst helemaal uitruimen!!!

Als je plastic tasje met boodschappen bij het handvat scheurt....:x

xx

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    @anna123

Als je plastiek tasje met boodschappen scheurt net als je je handen ECHT vol hebt en het kei hard regent en je nog 5 minuten moet lopen om thuis te zijn!!!

ps. je hebt dan ook nog allemaal zware dingen bij: Wasverzachter, een doos waspoeder 2 flessen cola,... :D

dit gebeurde onlangs bij mij: toen ik thuis kwam en mijn vriend vroeg waar bleef je nou, zei ik beleefd: ik had gehoopt dat je mij wel even op kwam halen met dit weer.... waarop hij weer antwoorde: khad geen zin om door de regen (naar de auto) te lopen grrrrrr :D

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oeh! Nou, we gaan de stad in zaterdag, daar is ook een H&M.. Dankje voor de tip!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    ... nou moe... en daar heb ik nou nooit aan gedacht idd... verhips... en nu? ;)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Merk idd al wel dat het verkeer 1 grote ergernis is! :D

19. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat ook super irritant is...
    Als een auto die voor je rijd...steeds zachter gaat rijden...en echt op het aller laatste moment zijn knipperlicht aandoet.

20. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Ik kan helemaal kriegel worden als m'n hubbie een kastdeur of lade half open laat staan.

Of als iemand op leeftijd het weer eens als de normaalste zaak van de wereld beschouwd om voor te kruipen in wat voor wachtrij dan ook.

Ohw... en mijn schoonmoeder staat ook hoog genoteerd :)

Deel Deze Pagina