Hoi dames, ik ben in 2013 bevallen en had voor de zwangerschap een redelijk regelmatige cyclus variërend van 27 tot 33 dagen, heel zelden een uitschieter naar 34. Ik ben na de bevalling niet aan de pil gegaan en mijn cyclus was de afgelopen maanden zo: 28 33 30 31 34 35 35 32 En ik zit nu op dag 36, nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger. Een cyclus van minimaal 36 dagen als ik morgen of later ongesteld word. Begin er best onzeker van te worden of is dat nog niet nodig? Lastig omdat je er totaal geen controle over hebt natuurlijk.
Wat vervelend! Maar volgens mij wordt alles tot en met 35 dagen als "normaal" beschouwd, en zou ik Me over één zo'n uitschieter niet teveel zorgen maken.... Heb je al ovulatietesten geprobeerd? Dat stelt je misschien gerust als je je eisprong vindt? Succes!
Wat fijn dat je reageert Eva, dankjewel! Ik vond het al opmerkelijk dat mijn cyclus 2 keer achter elkaar 35 dagen was en ben toen ovulatietesten gaan gebruiken en heb ook een maand getemperatuurd. Ik heb hiermee mijn eisprong kunnen vinden, en kreeg ook duidelijk positieve ovulatietesten de afgelopen maanden rond dezelfde periode. Toch nog maar even afwachten dan en volgende maand weer verder met temperaturen/ovulatietesten