Hallo, Ik hoop dat ik dit topic goed plaats in de lounge anders sorry. Ik ben op zoek naar kleine glkazen flesjes voor de geboortebedankjes. Graag met een kurk of met een schroefdop. Weet iemand waar ik die kan vinden voor een betaalbare prijs? Alvast bedankt, Marleentje26
weet bij de xenos wel van die kleine wekpotjes.. die kosten 50 cent per stuk. Bij xenos hebben ze ook vaak leuke vulling voor erin zoals mini hartjes of mini marshmellows! suc6 ermee
Dank jullie voor de tips. Ik zal van de week eens gaan kijken. Maar mochten er nog andere tips zijn ik hoor ze graag!
Action heeft kleine voorraadpotjes met een schroefdop. Zitten er 9 in een verpakking, voor 2 euro (prijs weet ik niet meer zeker, maar duur was het niet).
CASA heeft ze hier, maar dat is gewoon de BLOKKER. Staan ook stickers van Blokker op de artikelen, dus misschien daar ook te koop?
wij hebben ze toen besteld weet alleen niet meer waar.. waren gewoon kleine glazen flesjes dus echt met een speentje erop enz.. echt super leuk zal eens kijken of ik het kan vinden
alleen dan waren ze bij ons zonder die blauwe rand was gewoon doorzichtig.. Maar die hadden ze ook voor ons gevuld met snoep hartjes en een kaartje eraan die je zelf kon schrijven..