Bij ons staat ie tot nu toe in de woonkamer! Tot voor kort sliep ze er overdag ook in, dus had ik haar heerlijk dicht bij me Ik neem aan dat je een kinderwagen hebt uitgezocht die je mooi vind? Dan went het snel!
Misschien is het een idee om boven dat ding een plank aan de muur te maken waar de reiswieg op kan staan? Je hebt ook van die haken dan voor aan de muur waardoor je de plank in kan klappen als die niet gebruikt hoeft te worden...
Hier staat onze kinderwagen ook in de garage. Destijds de reiswieg binnen in huis en nu is dat in ons geval het buggy onderdeel wat bij ons ligt, maar ook niet altijd.
niet alles gelezen. wij hebben hem in de woonkamer staat, ziet er niet uit maar we hebben geen andere plaats.
wij wonen in een appartement op de 1e etage... een super kleine hal en geen berging dus ook het zelfde probleem... het onderstel van de wagen ligt in de kofferbak van de auto... ligt er droog dus prima.. de wagenbak zelf staat in de kast van de babykamer.. wij hebben een 2 deurs kast met een hang gedeelte en 2 planken.. 1 plank is gewoon in gebruik en de bak pas keurig op de onderste plank... misschien een idee! mits je een grote kast heb natuurlijk
bij ons past hij ook niet in de gang, keuken is te klein daarvoor, schuur vind ik niet fris (beestjes) en de kelder staat al vol, naar boven slepen is ook geen doen. dus blijft de woonkamer over maxicosi staat op haar kamer, de poes ziet het als een lekker mandje:S
Dit is bij ons mede de reden geweest om voor een kinderwagen met en babynestje en niet met een bak te kiezen. Nu kon hij gewoon ingeklapt worden en dan tegen de muur beneden in de hal staan.
Hier ook een redeijk kleine hal, maar zit met 4 wagens De gewone kinderwagen staat in de schuur, die word momenteel niet gebruikt. De 1persbuggy ligt ingeklapt onder de kapstok, gebruik ik af en toe. de duowagen staat op het balkon (kopen? ) en de duobuggy in de woonkamer. Heb al gezegd, als ik ooit ga verhuizen heb ik een extra slaapkamer nodig voor alle kinderwagens..
wij hebben ook een smalle gang. maar wel een keldertrap met deur ervoor in de gang. daar hebben we over het trappengat een soort systeem zelf gemaakt van houten planken en schanieren waardoor je het trappengat afsluit en de kinderwagen erop kan staan. zou zo eens een foto'tje maken. ideaal! ik zou hem iig niet in een schuur zetten want dan komt echt het 'weer' erin en schimmel..gaat heel snel altijd. dan maar liever in de auto of woonkamer.
Hier hebben we op zich geen ruimteprobleem. We wonen 1 hoog in een apartement. Echter gaan ze renoveren en wij krijgen een trap naar beneden precies bij de deur. Geen gallerij meer dus geen gebruik meer kunnen maken van de lift. Omdat ik niet de wagen de trap op en af kan en ga tillen zal hij hier in de auto liggen dan.
hebben dus een luik over het trappengat gemaakt.en daar staat nu de kinderwagen op. misschien heeft iemand er wat aan.
Wat een goed idee zeg!!! Ga het vanavond gelijk aan mannetjelief voorleggen hihihi... Hier namelijk hetzelfde probleem, erg irritant. En overal staat ook wat
Niki86, dat is echt een heel goed idee ja! Ware het niet dat we ook al geen kelder hebben... ik heb echt het verkeerde huis gekocht zeg Een meterkast hebben we wel, maar daar kan je met geen goed fatsoen iets in kwijt. Tot die conclusie kwam ik gisteren nadat ik er 5 minuten voor heb staan brainstormen haha! Vooralsnog zitten we hier dus vast aan het onderstel ingeklapt tegen de muur in de gang en dan de reiswieg en overige bijbehoren maar boven op het kamertje... dan maar heen en weer slepen als we iets nodig hebben
ik had de buggy en de kinderwagen ook altijd in de auto liggen.. maar ja... nu is de auto weg... buggy staat nu op de kattenbak opgeklapt en kinderwagen hebben we vroegtijdig naar boven gezet.. die pakte ik alleen nog als ik een dagje weg ging naar bvb dierentuin of echt shoppen.. maar straks weet ik het ook niet.. mocht er een 3de komen weet ik niet waar ik de wagen dan moet laten... hij stond heeft ook een tijd onder de kapstok gestaan en de kattenbak naar zolder, maar heb een nieuwe kapstok en nu kan het echt niet meer... kan ik de trap niet meer opkomen.. huiskamer staat vol speelgoed van de 2 jongens... phoe.. luxe probleem.. misschien dan toch de trapkast leegruimen en hem daar ingeklapt neerzetten...
We hebben 2 grote haken bij de bouwmarkt gekocht en hem opgehangen in de woonkamer. (ik vond die BuggUp mooi maar veel te duur) Dit is meer een tijdelijke oplossing, straks komt hij in de gang te hangen en de muren zijn hier toch nog niet gestuct. Hij hangt bij ons trouwens vrij hoog zodat we er onder ook nog spullen kwijt konden. Deze foto had m'n vriend met z'n mobiel gemaakt, kun je het een beetje op zien.
Wij hebben ook een hele kleine hal en geen bijkeuken. Hier staat al vanaf het begin de woonkamer. Het voordeel als ze heel klein zijn is dat ze overdag in de kinderwagen kunnen slapen.
Hier een appartement, dus hij moet wel in de berging... heb ook geen zin om hem er telkens uit te halen dus voor de kleinere stukjes en 3x per dag de honden uitlaten (als ze wakker zou zijn) een buikdrager aangeschaft weet het anders ook niet lastig he, als je geen ruimte hebt! suc6