iedeetjes voor kerst en siterklaas kado

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lili20, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden,

ik vind het zo moeilijk maar wat geven jullie jullie kinderen van 14 maanden met deze dagen?

ik heb al hello kitty duplo en little people.(al genoeg)

en hoeveel kadoos halen jullie?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Beau is 13-12 jarig en krijgt dan al genoeg cadeau's van familie en vrienden, sinterklaas doen we dit jaar nog niet aan.....kerst wel maar dan is het meer voor het idee.
    Gezamelijk geven we aan Beau dan nog 1 cadeau.

3. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
    Hi,

Ik voor haar:
    -Little people
    -Boekjes
    -puzzel
    -stoeltje
    -keukenblokje
    -serviesje

Wij vieren 2 x sinterklaas dus dit is verdeeld over 2 x en hiernaast zal zij van mijn ouders ook nog genoeg krijgen.

En met de kerst krijgt ze van mijn vriend zijn ouders ook nog.

Ik weet nog niet of ik dan zelf ook nog wat ga halen, vind het dan wel genoeg eigenlijk.

gr Naantje

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier wordt heel veel gespeeld met de badoctopus van Vtech, Houten knikkerbaan met autootjes en little people

Wij hebben voor de Sint geen kadootjes gehaald. Van de oma's krijgt ze wel iets ivm neefjes en nichtjes. Ze is nog te klein om iets van de goedheiligman mee te krijgen

5. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Dit krijgt ons meisje voor Sinterklaas en Kerst:

- pop met alle toebehoren (bed, bad, stoel, ...)
    - Little People
    - Lilliputiens circus
    - speelkeuken met volledige uitzet
    - cd's, dvd's en boeken
    - puzzels
    - memoryspel
    - blokkentrein
    - nog wat kleine spulletjes voor in de kerstsok

Van mijn schoonmoeder krijgt ze voor Kerst (doen geen Sinterklaas)een mooi bedrag op haar spaarrekening, een vloerpiano en een theeset.

Ik weet nog niet wat ze van de rest van de familie krijgt. Maar dat zal, net als vorig jaar, veel te veel zijn.

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik deed vorig jaar heel weinig met sint en kerst. Volgens mij een paar kleertjes voor de sint, een boekje, hamertje tik en een auto voor zijn Little people garage.
    Kerst deden we met zijn drietjes en voor Luca hadden we toen weer een autotje van Little people.
    Pas dit jaar doen we het wat uitgebreider, maar ook nu denk ik wel dat hij er nog steeds te jong voor is. En wat moet hij met al dat extra speelgoed. HEt zijn toch maar een paar dingen waar hij echt mee speelt en waarom dan nog meer kopen? Als ik jou was zou ik het lekker klein houden en hooguit iets voor de vorm doen. Je kunt het nog jaren uitgebreider vieren en dan hebben ze er echt wat aan.

Deel Deze Pagina