avond en nacht ziekenhuis, wat een hel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kimmm, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmm

Kimmm Actief lid

Jul 14, 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    ik dacht leuk, mn nieuwe fiets met kinderzitje halen bij de fietsenmaker gisteren. zet Reza er in, we hoefden alleen de straat uit. ik loop een stukje en besluit het laatste stukje te gana fietsen. maak vaart en wil op mn fiets stappen schiet er een handvat los, stuur klapt naar links en de fiets krijgt een zwieper. ik val er af en zie vervolgens de fiets met Reza op een enorm betonblok afstevenen waar hij recht met zn koppie op knalt en de fiets bovenop hem. hij gaf geen kik en bewoog ook niet. hij is dood! was mijn eerste gedachte en ik gilde het uit. ik werd geholpen met de fiets maar kreeg het zitje niet open. uiteindelijk kreeg ik hem er uit en zie dat zijn oogjes steeds dichtvallen. eenmaal tegen me aan begint ie heel stilletjes te jammeren en het lijkt of ie steeds weg valt. helemaal in paniek laat ik iemand een ambulance bellen. we moesten meteen mee naar de eerste hulp. ze hebben mijn mannetje van onder tot boven onder onderzocht en er is goddank niets anders dan een zware hersenschudding geconstateerd. wel moets hij blijven ter observatie, werden we naar Leiden over geplaatst vanuit Amsterdam. Daar werd Reza ieder uur wakker gemaakt en opnieuw onderzocht. Ik heb dus niet geslapen, hij was alleen rustig als ik hem vast had en rond liep in de kamer. vanochtend om 11.00 mochten we weer naar huis goddank!

En dit terwijl mijn vriend in Zuid Afrika zit, voel je je wel even alleen. hij had mij ook in de ambulance aan de lijn, helemaal over mn toeren, niet uit mn woorden komende. hij schrok zich te pletter. het was ook de sterfdag van zijn moeder, een jaar geleden.

En wat een wake up call dat je naar huis mag na een nacht met je ventje terwijl je al die doodzieke kindjes ziet liggen die daar al ik weet niet hoe lang zijn, zooo zielig.

Reza maakt het goed. heeft een blauwe en dikke wang die veel pijn doet en wil bijna niet naar bed of alleen gelaten worden. snap ik helemaal, het moet extreem traumatisch voor hem zijn geweest. verder eet hij goed en had hij vannacht in het ziekenhuis al weer praatjes dus dat zit goed. heb hem vanmiddag een zetpilletje gegeven voor de pijn in zijn wang en hoofd, had alleen niet het idee dat het echt hielp.

pfieuw, nu even bijkomen!

2. Kimmm

Kimmm Actief lid

Jul 14, 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    hier mijn kleine schatje in het ziekenhuis waar hij gelukkig snachts alweer wilde drinken en het binnen kon houden

3. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Och meid wat moeten jullie geschrokken zijn, sjee moet er niet aan denken, kreeg kippenvel toen ik je verhaal las!
    Gelukkig is er niets ernstig en kan hij nu lekker bijkomen en opknappen!

Dikke knuffel voor jullie!!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    aaaaah meis dat meen je niet maar ik zal wel de winkel aansprakelijk stellen als je handvat losschoot??

gelukkig is t zo afgelopen zeg jemig wat zal jij geschrokken zijn

5. Que

Que Niet meer actief

jeetje meid wat schrikken zeg!!!

heel veel beterschap zeg!!!!!

6. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    pffff jeetje zeg! Dat is niet alleen maar schrikken!!!!

Gelukkig mocht Reza vandaag weer mee, moet je hem nog ieder uur wakker maken?! En komt je vriend snel weer thuis? Een helpende hand en flinke schouder kan je nu vast wel gebruiken...

Wilde morgen een zitje voor op de fiets gaan kopen, denk er nog maar even een nachtje over na;) brrrr... moet er niet aan denken!

7. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Kippenvel!

Gelukkig maakt Reza het goed, leg hem maar goed in de watten.

Heel veel beterschap!

8. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    mijn god dat is echt diepe ellende ohw ik zou ook helemaal in paniek zijn zo`n klein hummeltje. gelukkig valt het toch nog mee.
    sterkte meid

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ach gos,, Meid dat is schrikken, Toen mijn kleintje 2 maanden was ben ik met haar gevallen, Dus ik snap wat je bedoeld!! Is erg heftig!! hopen dat hij gauw opknapt!

Knuff

10. toefje

toefje Niet meer actief

jeetje wat erg!!!!!
    krijg er kippenvel van.
    ik wens jullie veel beterschap!

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Pff meid, wat ben jij geschrokken en kan het me helemaal voorstellen. Gelukkig is Reza weer thuis bij je. Komt je man snel weer thuis? Sterkte.

12. Kimmm

Kimmm Actief lid

Jul 14, 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    en ik maar denken dat zijn eerste creche dag gisteren heftig voor hem was........

13. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh Kimmm, ik krijg helemaal de kriebels. Wat moet je ontzettend geschrokken zijn. Kan ik me helemaal indenken.

Fijn dat Reza weer thuis is. Ik hoop dat hij snel weer beter is.

Sterkte!

14. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

Jun 29, 2008
    5,767
    423
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Jeetje meis toch! Natuurlijk schrik je je kapot!! Arme Reza. Gelukkig gaat het nu goed met hem. Heb je die winkel nog opgebeld?? Want een handvat mag toch zeker niet zomaar losschieten?? :$

Hoe oud is jou mannetje eigenlijk, het is wel een schatje hoor ;) Beterschap met hem en jij ook natuurlijk. Of heb jij jezelf niet bezeerd?

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

Feb 8, 2008
    6,688
    0
    36
    Oh meid, wat een schrik! Ik zag je titel staan en m'n haren gingen recht overeind staan..

Wij hebben het meegemaakt, aanrijding van achter.. Bleek schedelbasis te hebben.. Gelukkig is dat nu goed afgelopen.. En bij jullie gelukkig ook! Wat zul je geschrokken zijn, m'n hart bonst echt overuren nu ik jou verhaal lees..

Sterkte!

16. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje wat erg!!! Veel sterkte. Hopelijk voelt reza zich weer snel de oude.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heel veel sterkte meis met dit prrr wat een schrik.

Wensje een rustig nachtje toe dat jij en je zoon wat rustig bij kunnen slapen. En heb je iemand die je bij staat dit is niet niks. Sterkte.

Dat handvat mag niet zo maar los schieten bah. Grr hoop dat de winkel je iets schadeloos stelt.

18. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Jeetje wat zal je ontzettend geschrokken zijn zeg!!:$:$
    Wat erg als je je kindje zo ziet liggen:(
    Gelukkig is hij nu weer lekker thuis. Ben je al een beetje van de ergste schrik bekomen?
    Veel sterkte meid!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

OMG, wat een nachtmerrie. Wat een geluk dat met Reza alles goed is. Arm ventje en arme jij, wat zal je geschrokken zijn! Wel terug gaan naar die winkel hè, zoiets mag toch gewoon niet gebeuren. Het had heel anders af kunnen lopen.

20. marilouise

marilouise Niet meer actief

Jeetje zeg wat zal dat schrikken geweest zijn zeg, verwen hem maar lekker en lekker knuffelen hoor

Share This Page