Hoi, mijn zoontje is net 7 weken en de BV verloopt erg goed. Mijn dochter (°2010) heb ik 7 maanden BV gegeven en ook dat is vlot gegaan. Toch had ik een vraagje. Bij mijn dochter had ik de hele dag door zoogcompressen nodig en stroomde er voortdurend melk uit de borst waar ze op dat moment niet aan het drinken was. Nu heb ik dat niet: ik gebruik vrijwel alleen 's nachts zoogcompressen en vaak blijft de doek/het compres dat in mijn bh zit aan de kant waar 'ie niet aan het drinken is (pff, wat een omschrijving ) zo goed als droog. Soms is het ook kletsnat, afhankelijk van, tja, de tijd die tussen de voeding zat. Is dit normaal? Of begint dat kletsnatte gedoe, zeg maar, pas later? Er nog even bijzeggen dat er zeker melk genoeg is (dat zie je wel), dat mijn zoontje goed bijkomt en erg vrolijk is. Groeten, Isamama
Hoi. Borstvoeding is niet bij elk kind hetzelfde. Misschien komt het "lekken" nog, maar misschien blijft het zoals het nu is. Zoals je al zei heb je voldoende melk en groeit en bloeit je kindje goed. Je hoeft je geen zorgen te maken. Groetjes Saskia