HELP! chicco kinderstoel polly safari

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door KanjerB, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi allemaal,

Omdat batuhan nog niet kan ztten (hersenbloeding) is de enige stoel waar hij wel in kan zitten de chicco polly. Hij wilt ook graag zitten vind het niet leuk meer om de hele dag te liggen of alleen bij mij op schoot. Dus we zijn met spoed opzoek naar een chicco kinderstoel het liefst in safari kleur. Kunnen jullie mij helpen met een link? waar ze hem wel op voorraad hebben. Ik kan het niet vinden

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lucia en Tijgerlove bedankt meiden maar die hebben hemniet op voorraad :( Ze weten ook niet hoe lang het duurt voor ze hem wel hebben. En die andere kleur (seventy) hebben ze wel op voorraad en dat duurt langer dan 2 weken bezorgen

Volgens mij levert gardo alleen maar babykamers. Want de box en wipstoeltje wilden ze ook niet bezorgen. En wij hebben geen vervoer

Het zou heeeel mooi zijn als ze hem ook snel kunnen leveren bij babycare heb ik bijv de quinny buzz 3 combi gekocht en had hem de volgende dag binnen

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
  6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nikki meid superrrrrrrrrrrr bedankt :D :D Ik ben hem gelijk aan het bestellen alleen mijn duits is bagger. PLZ is dat postcode? en ORT plaats?

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    En ik denk dat Niederlande nederland is :D ?

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :)euhhh en ZahlartÜberweisung Vorkasse Nachnahme Bar bei Abholung Paypal

9. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Volgens mij iets van;

Betaling geschied onder rembours via Pay Pal?

10. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    Nou gelukkig heb je hem. Veel plezier ermee.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Graag gedaan meis! :)

Yep, je hebt het goed hoor. PLZ is idd postcode, ort is plaats. Ik heb toen idd met PayPal betaald. Ik weet niet meer zo uit mij hoofd of er ook een plek is om "opmerkingen" te plaatsen. Zo ja, dan zou ik nog even (in het Engels) erbij zetten dat het spoed betreft ivm situatie van je zoontje. Service is daar super vind ik.
    Laat maar evnen weten of het gelukt is......

P.S. Wat heb jij een mooi mannetje zeg....die ogen.....zwijmel.....

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    bedankt meiden

nikki aaah :D bedankt meid hihi ja hij had in het begin donkergroene ogen nu heeft hij een beetje bruin van zijn papa en donker groen van mij (ik heb zelf lichtgroene ogen) ze zijn idd donker maar met de zon vinden de (Turken met bijv wel echt donker) van ooo wat een mooie lichte ogen heeft hij hahaha

aller laatste vraag dan laat ik jullie met rust (hoop ik :p ) heb jij je gewoon aangemeld via ebay en daar ingevult alles of heb je het via de site zelf gedaan. Enn euhh ok nog 1 vraag dan :p Hoe zeg je in het engels dat ik de stoel met spoed nodig heb ivm de situatie van mijn zoontje

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Goed dat je het ff vraagt idd, ik denk dat het sneller gaat als je via hun site zelf besteld....heb ik dus ook gedaan.

En je zou zoiets kunnen neerzetten: "request urgent delivery please due to medical condition baby son"

Je valt mij echt niet lastig hoor, zit thuis met twee zieke kindertjes dus no place to go. :D

Laat je ff weten als je hem binnen hebt en of het de kleine man bevalt z'n nieuwe stoel? ;)

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    is goed meid als ik hem binnen krijg laat ik het weten :D maar ik snap er ff niets van heb alles bevestigd en nu heb ik een site om mij aan te melden voor paypal? is dat niet hetzelfde als ideal

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden wat super dat jullie elkaar zo helpen !!

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ja he super lief van ze :D

alleen ik kom niet verder :( ik moet met paypal betalen maar wat is dat is dat niet hetzelfde als ideal

17. Loe

Loe Niet meer actief

uberweisung is overschrijving. GEwoon via internetbankieren. Je vraagt hen om iban en bic code.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hey Meis,

Heb je een creditcard? Dan kan je betalen via PayPal, is dus idd niet hetzelfde als Ideal. Anders zou je internetbankieren kunnen doen maar dan zou ik wel een spoedoverboeking doen.

Deel Deze Pagina