Na aanleiding van een foto van een man met ontbloot bovenlijf met borsthaar die ik zag staan in het 'show je man' topic, vraag ik me af wat iedereen hier van vind. Vinden jullie het het meest sexy als je man of EEN man op alle plekken kaal is, of dat er gewoon haargroei is. Mijn man heeft gewoon okselhaar (niet kaalgeschoren) en wat borsthaar. Niet heel veel maar wel wat. Vind het altijd zo heerlijk om daar tussen te kroelen. Maar als ik naar mijn vader, stiefmoeder en zus kijk: van hun weet ik dat ze walgen van plukjes okselhaar bij een man en borsthaar. Terwijl ik het sexy vind. Wat vinden jullie? Ben ik wel benieuwd naar.
Veel borsthaar hou ik ook niet van, maar helemaal niks vind ik ook zo jongensachtig. Okselhaar en downunder word hier wel altijd bijgewerkt om de paar dagen, gelukkig.
Mijn man heeft geen borsthaar, wel okselhaar (vind 't altijd een vreemd gezict een man man zonder okselaar)
Mijn man heeft geen borsthaar, wel een klein beetje okselhaar. En down under wordt het gelukkig ook weg gehaald. Ik heb een vreselijke hekel aan lichaamsbeharing....
Ik HAAAT lichaamsbeharing buiten op het hoofd....ben ik net met een man getrouwd die geen metroman is...en houd alles wel netjes bij maar scheren en helemaal kaal zit er niet in helaas..... Maar als het aan mij zou liggen ging het er nu nog af...
Mijn man scheert zijn oksels regelmatig, zo'n puut shag onder de armen vind ik zoooo lelijk! Hij heeft een beetje borsthaar, en dat laat hij gewoon zitten.
Ik vind helemaal geen okselhaar niet zo heel mooi bij een man, maar een beetje vind ik wel stoer. Mijn man houdt het bij hem gewoon bij. Borsthaar vind ik ook niet zo, als het niet te veel is vind ik het wel mooi maar liever niet. En benen moeten natuurlijk wel lekker harig zijn
Mijn man heeft van die dunne plukjes okselhaar, die zal hij ook echt niet afscheren, vind hij vrouwe dingen oksels scheren! Borsthaar moet om de tijd eraf gehaald worden, anders kriebelt het aan mijn neus als ik op zijn borst in slaap val! En beneden ,doet hij mooi elke keer eraf halen als ik het ook doe. Hij vind het een hele klus als hij mij bezig ziet de benen, ertussen, oksels. Zie hem al zuchten bij het idee dat hij zijn benen ook moet gaan doen!!
mijn vriend scheert zich (gelukkig), misschien komt het ook wel omdat het nu gewent ben, maar ik vind lichaamsbeharing er gewoon niet fris uitzien.
mijn man heeft veel borsthaar die laat hij ook staan, okselhaar wordt altijd weggeschoren en down under ook. ik vind het wel sexy borsthaar, ligt er ook helemaal aan hoe de man er verder uitziet.
Zo, ik kom echt uit een ander tijdperk merk ik Mijn man is puur natuur zeg maar, mannen die hun oksels scheren, ik had er serieus waar nog nooit van gehoord, buiten die body-builders om, en dan vind ik het ook geen gezicht. Nou is mijn man niet super harig gelukkig maar als hij zich overal zou gaan scheren zou ik toch wel een beetje creepy vinden. Het enige wat ik lelijk vind is rughaar...eeeewwww. Maar ieder zijn ding hoor
hier een kerel die zijn okselhaar bijknipt als het te lang wordt en hij heeft wel een beetje borsthaar, haar op zijn benen laat ie ook gewoon zitten gelukkig, moet wel een beetje mannelijk blijven maar niet a la holbewoner
hier houd ik wel van een beetje borsthaar..... Onder de oksels en downunder helemaal kaal graag!... vind het zo vies met zweten enz....
Hmm, even een vraagje hoor, downunder helemal kaal, écht kaal zoals een jongetje of bijgeknipt? Haha er gaat een wereld voor me open.
Ik ging laatst het hoofdhaar van mijn man bijwerken met de tondeuse, en dan zit hij altijd halfnaakt op een stoel, zodat anders zijn kleren niet onder het haar zitten en hij kan zo de douche inspringen daarna. Maar ik ging toen even met de tondeuse langs zijn borsthaar. 's Avonds zat hij constant te krabben op zijn borst want hij had jeuk. Eigenlijk scheert mijn man niks, alleen zijn baard/snorgroei dan. Okselhaar vind ik eigenlijk ook gewoon horen bij een man, net als arm en beenhaar. Echt ongelooflijk veel okselhaar heeft hij niet. En wat hij heeft is ook licht van kleur. Ik denk dat als hij van dat zwarte borsthaar had, dan vond ik het niks. Want mijn zwager, het broertje van mijn man, heeft wel donker borsthaar. Want je ziet altijd borsthaar omhoog komen bij zijn trui of tshirt wat hij aanheeft. Dat vind ik wel lelijk. In dat geval zou ik mijn man verzocht hebben om het te scheren, maar aangezien hij over zijn hele lichaam blond haargroei heeft, val ik er ook niet zo over. Alhoewel ik het wel wat frisser zou vinden dat hij zich down under ook zou scheren, maar als hij zich er zelf niet prettig bij voelt, dan laten we het lekker zo. Ik weet uit eigen ervaring wat voor pokkenwerk het is. Dus... Je ziet weleens mannen die gewoon zo behaard zijn dat ze rughaar hebben. Afschuwelijk vind ik dat.
Deed die van mij dat ook maar. Ik vind dat zo lelijk (en zelfs een beetje vies) zo'n bos haar onder de oksels! Voor de rest heeft mijn lieffie geen borsthaar (houd ik ook absoluut niet van), wel haar down under en op zijn benen, maar dat vind ik niet erg. Maar die harige oksels van hem....dat vind ik wat minder. O ja, ik heb ook he-le-maal niks met snorren en baarden. Gelukkig heeft mijn lieffie ook geen snor en geen baard.