Hoi, Wij hebben nog geen bonuskaart van de AH en nu begreep ik dat als je deze aanschaft je ook airmilis kunt sparen. Nu is mijn vraag: krijg je bij je bonuskaart een pasje voor airmiles of moet ik dat weer ergens anders aanvragen? Zodat ik bv de airmiles van de V&D kan sparen? Bedankt.
je moet je bij airmiles aanmelden en die pas kan je dan koppelen aan je bonuspas weet niet hoe het zit met die van de V&D, die kreeg ik opgestuurd
Ik heb jaren bij de AH gewerkt. Je kan bij de AH een airmiles pas aanvragen deze word dan naar je huis gestuurd. Zodra je bij de ah komt met je nieuwe Airmiles pas kunnen ze bij de kassa je bonus kaart aan je airmiles koppelen dan hoef je bij de AH voortaan alleen je bonus kaart te laten scannen. Bij de V&D moet je dan nog wel je airmiles kaart laten scannen en niet je bonus kaart
bij de V&D hebben ze nu een vip-pas, die is dan ook gekoppeld aan je airmiles, maar dat moet je bij de v&d even navragen
wij hebben vorige week ook airmiles kaart gekocht, kan je bij de service balie van de AH kopen, kost je 2,50.. je krijgt dan 2 pasjes. bonuskaart staat wel los van je airmiles kaart ( heb het vorige week nagevraagd) oh! lees nu wat anders.. hm.. tegen mij zeiden ze dat het niet kon
ik heb gewoon bij de infobalie van de AH gekocht 2,50 voor 2 pasjes. deze moet je nog wel even registeren op internet. maar deze kan je gewoon koppelen aan je bonuskaart van de AH. maar als je bijvoorbeeld de airmiles bij de dixons of de shell wilt sparen dan moet je gewoon je airmiles kaart geven.
Je zou ook dit kunnen overwegen: Stichting AAP - Spaar Air Miles voor AAP Niet dat wij het mega breed hebben, maar of ik nou airmiles voor mijn gezin of airmiles voor de apen spaar..... Dan gaat mijn hart toch uit naar die apies. En het kost niets. Je krijgt 2 kaarten gratis toegestuurd en kan dus volop miles sparen bij de AH, V&D, Praxis, Shell en vast nog wel bij meer zaken. Het is het overwegen waard, je doet er veel apen een groot plezier mee!