Welk nummer van Falco? Jeanny of Rock me Amadeus? Ik vind Jeanny echt een te gek nummer. Mijn foute plaat (ach ik heb er eigenlijk zoveel maar dit is wel de plaat die altijd harder zet terwijl dan iedereen om me heen zoiets heeft van; 'moet dat??' E.G. Daily - Say It, Say It Een typisch '80's plaatje, en ik heb een groot zwak voor de '80's, lekker ongecompliceerd gezongen door een prachtige vrouw met een hees hoog stemmetje.... E.G. Daily - Say It, Say It - YouTube
I can see clearly now van Lee towers. Erg fout, maar zo'n leuke herinneringen aan samen met mijn man. Op valantie mt ie regelmatig even voorbij en dan gaat ie ff een tandje hoger de volumeknop
Elke dag even luisteren naar Q-music tussen 9 en 10 het foute uur. Ik kan ook dan heerlijk uit mijn plaat gaan. Het kan niet fout genoeg zijn.
Oh, Jeanny van Falco is geweldig! Zu viel rot auf deinem Lippen.... Mijn favo-foute-meebler-nummer: Sweet Caroline van Neil Diamond!
dokter bernard! (is iets van onze vriendengroep, altijd dat liedje aanvragen in de kroeg, we hebben zelfs de videoclip nagespeeld voor iemand die ging trouwen) Blue van eiffel65
Don't stop believing - Journey You shook me all night long - AC/DC Als ik die in de auto hoor...daar wil je niet naast zitten
Haha hoorde laats een nummer van Five voorbij komen op qmusic. nouuu mn zoontje riep alleen maar mama neeeee nee mama!
De hele cd van K-otic, haha. Daarnet nog keihard meegezongen in de auto op de snelweg Ik heb ook bijna alle cd's van Falco. Ook een aantal op plaat nog trouwens. Rock me Amadeus was de eerste clip die ik als kind op tv zag en ik vond het meteen tof, haha. Afgelopen kerstvakantie was ik met m'n vriend in Wenen en hebben we zelfs z'n graf bezocht en een aantal jaar geleden zijn we in Berlijn naar de musical Falco meets Amadeus geweest. Was echt supertof! Die rare mix van Engels en Duits/Oostenrijks in z'n nummers en de dance/housenummers die hij als laatste maakte. Kan er niet over ophouden
army of lovers- i give my life en crucified . Allebei heerlijk fout! Army Of Lovers - Give My Life - YouTube