Wow, ze gaan 5 december beginnen met een terugblik op de BZV-boeren van 2009!!! Kijken of er nog stellen bij elkaar zijn. Ben vooral benieuwd naar de Friese boer Wietse, of hij nog met zn Workumse schone is..... En dan.... vanaf 12 december het NIEUWE seizoen... Yvon gaat de brieven brengen. 1 boer(in) heeft wel meer dan 1000 brieven gekregen.... de overige 1200 brieven worden gedeeld door de overige 10 boeren. En wie zou dat dan zijn???? Die boerinne AnneMarie? Of Boer Frank of boer Marcel... dat zijn in ieder geval de drie die voor mij er uit springen. Maar ik zet mn geld maar op AnneMarie. De vorige keer had de boerin ook veruit de meeste brieven (die dame uit 2008)
Owww zin in!!! Ik heb ook al gekeken met de inschrijvingen en ik ben erg benieuwd naar de stellen van vorig jaar
Ja de voorsteluitzending in september heb ik ook gezien. Altijd leuk om dan te bedenken wie er wel/niet door zou gaan... eerste indrukken enzo
Oh leuk, ik ga ook weer kijken. Heb er weer helemaal zin in. Vind dat zo'n leuk en gezellig programma... Ik weet in elk geval dat Peter en Hanneke, die zo goed bij elkaar pasten, uit elkaar zijn. Ben benieuwd inderdaad naar Wietse en Neeltje. En ook naar die Wim en ... We zullen het zien!
Ik denk dat het je zal verrassen hoeveel kijkers er zullen zijn. Het is vanaf half negen en ik verwacht dat veel mensen al rond het einde van de middag zullen beginnen met de Sinterklaasviering.
hihi, ja dat zei ik ook al: Hupsakee, Sinterklaas vieren, kinderen naar bed en dan zelf heerlijk op de bank Boer zoekt vrouw kijken !