Na 17 weken op zondag 31-1-2010 is Noah* geboren en overleden! Hij is vandaag in de middag in besloten kring begraven!
Allereerst gefeliciteerd met de geboortje van jullie zoontje Noah en helaas ook gecondoleerd met zijn verlies. Het is allemaal zo dubbel. Ik wens jullie dan ook alle warmte en liefde toe om samen er door heen te slaan. Ik hoop dat jullie samen veel herrinneringen hebben gemaakt van korte verblijf op deze aarde. Lieve Noah, zorg goed voor jouw pappa en mamma, wees een engeltje op de schouder van je zus. 1 ding is zeker, deze wereld zal nooit vergeten dat je er bent geweest. Heel veel sterkte gewenst... Liefs Rach Vlinderkusje Jaylie*
Lieve Jufffie, Wat een verschrikkelijk nieuws.Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. ...... Ik staar omhoog en zoek naar jou, in de sterren van de nacht. Ik stel mij voor, dat jij daar bent en gewoon tegen mij lacht. Ik sluit mijn ogen en beleef, een intensief moment. Ik weet gewoon, ik voel gewoon dat jij dicht bij ons bent. ...... Vlindertje mama van Djordy* en Megan
Goh weet niet wat ik zeggen moet, natuurlijk allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje Noah...en wat verschrikkelijk dat jullie hem zo vroeg zo veel te snel hebben moeten afgeven. Heel veel sterkte om dit verlies te verwerken.
Gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies, er zijn geen woorden vor jullie verdriet... Wij wensen heel veel sterkte aan jou en je hele familie met de verwerking...