de titel zegt het a,ik heb een schat vn een zoontje,hij lacht veel,is vriendelijk en kletst veel,maar weet af en toe niet wat ik aan moet met zijn temperamentje,als de dingen niet gaan zoals hij wil,of niet snel genoeg,gaat ie gillen en jammeren en huilen... heeft iemand een idee hoe je er het beste mee om kunt gaan bij een kindje van 15 maanden?
Hier ook een driftkikker van 15 maanden en ik negeer die buien zoveel mogelijk. Soms wordt ze zo driftig dat ze zelf vergeten is waarom, zeg maar. Dan leid ik haar af met iets anders, maar zoveel mogelijk negeren.
hoi hoi hahah grappig om te lezen mijn dochter is inmiddels anderhalf maar ook zij heeft haar driftbuien als iets niet gaat zoals zij het wil of iets lukt haar niet nou dan gaat ze gooien en hartverscheurend huilen en schreeuwen ik probeer haar altijd te helpen door te laten zien hoe het moet en als het daarna lukt dan is ze weer rustig het belangrijkste is dat je zelf rustig blijft en je kindje probeerd te begrijpen wat hij/zij wilt en even meehelpt meestal is dat genoeg om de driftbui aan te pakken groetjes nathalie
Mijn dochter zit ook nog steeds in die periode en ik negeer het gewoon. na een aantal minuten is het wel minder en speelt ze vrolijk verder. Er is helaas niet veel aan te doen.
Mila; idd vaak is het na een paar minuten alweer over. Zo doet Iman alsof de wereld vergaat (ja het is een dramaqueen 1e klas haha) en t volgende moment speelt ze vrolijk verder alsof er niets gebeurd is. Soms blijft ze 'steken' in de driftbui en dan leid ik haar even af. mirandakloppie: thanks haha