http://www.showbizzsite.be/nieuws/detai ... sNid=92672 Stopt K3? 23/03/2009 De dames geven straks een persconferentie. De geruchtenmolen op het internet draait op volle toeren en wij doen mee. Deze namiddag geeft K3 een persconferentie in het kader van belangrijk nieuws in verband met K3. Zo lezen we in de uitnodiging voor de persconferentie die deze ochtend werd verstuurd. Gaan Karen, Kathleen en Kristel stoppen met K3? Zijn ze samen zwanger? Komt er een nieuwe cd? Wat een geruchten allemaal. Vast staat dat het wel belangrijk nieuws moet zijn. ------ Zwanger denk ik niet, aangezien bij Kristel ook gene persconferentie is gegeven. Zou t jammer vinden, vond t altijd wel leuk om te gaan met de kids, maarja die meiden worden ook ouder he hihi. Titel aangepast[/b]
Ja zeg nou heb ik eindelijk n meid....gaan ze stoppen! Zou het jammer vinden hoor. (mijn mannen vonden het stiekem ook altijd leuk maarja...dat mag je als stoere vent niet toe geven heh ) Maar goed...eerst maar even afwachten waar het nou echt om gaat, die pers conferentie.
wanneer, hoe laat, waarom!?!?!?!?! Ze mogen echt niet stoppen! Dan breekt het hartje van mijn kleine prinses en dus die van mij! Ze is zo gek op K3, zingt de hele dag Oja lele en nog veel meer.... Zijn vorig jaar nog naar een conert geweest, zo geweldig vond ze t. Hou mijn hart vast!
lees net inderdaad ook net wat bamjolan zegt dat kathleen de groep verlaat. En lees het op meerde paginas nu dat er 1 uit gaat dus daarom stoppen ze. Vind het wel erg jammer hoor, en zeker voor een hoop kinderen en volwassenen die fan zijn echt waar ! en ik ga het ook missen de gezellige muziek
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Wat erg! ik had vorige week mijn dochtertje van bijna vier beloofd om te gaan... oopsss! wat jammer zeg!
Persbericht ma 23/03/09 17:11 - De blonde Kathleen Aerts verlaat de populaire meidengroep K3. Dat is bekendgemaakt op een persconferentie van Studio 100 in Schelle. Aerts noemde het "de moeilijkste beslissing in haar leven" en bedankte iedereen voor "10 mooie jaren". Aerts gaat nu in haar boerderij werken en wordt Unicef-ambassadrice. Ze liet ook verstaan dat ze nog wel zou blijven zingen, maar een concreet project kondigde ze nog niet aan. Karen Damen en Kristel Verbeke gaan verder met K3 zonder Kathleen. K3 brak in 1999 door na een deelname aan "Eurosong" met het nummer "Heyah mama". Daarna werden ze vooral erg populair bij kinderen. Op 10 mei 2008 vierden ze hun 10e verjaardag met een nieuwe show. De groep is bekend van liedjes, films, musicals en een stripreeks waarmee ze jong en oud aanspreken.
Nou in ieder geval nog geen definitieve stop. Lijkt me wel raar om ze straks met z'n 2-en te zien zingen. Mijn meiden zijn in ieder geval blij dat ze nog blijven zingen...dus ik ook Kwebbel
Het is nog niet duidelijk toch wat er verder gaat gebeuren...? Ik heb idd ook begrepen dat Kathleen stopt met K3... Karen en Kristel willen verder idd... maar of dat nu met zijn tweetjes is of dat er iemand bij gezocht wordt... dat is toch nog niet duidelijk... Of wel... Raar idee hoor... dat wel... Toen ik heeeeeeeel veel naar concerten van Clouseau ging destijds en dus ook veel in Belgiƫ kwam heb ik K3 toen al leren kennen bij de diverse 10 om te zien shows etc. Hun toenmalige manager en oprichter Niels William konden we altijd wel goed mee opschieten. Die is zelf ook zanger geweest... Heb ze helemaal zien groeien... en dan is dit een beetje een vreemd idee...
Ja klopt Wish, K3 is ooit begonnen bij Niels William en niet bij Studio 100. Hier geld ook hoor, K3 zonder Kathleen is geen K3 meer voor mij/ons. Wel jammer...ben benieuwd hoe ze t gaan doen bij het zomerfestival!
Nee precies... goh ik weet nog dat we ze voor het eerst zagen... hihihi... 3 van die heeeeel jonge grietjes... Was hun eerste optreden... En iedereen had zoiets van: K3?!? Wie is dat?!? hahahaha En dat ze ooit het idee hadden dat ze met Heyah Mama een volwassen publiek zouden bereiken Ooh al die tijden komen zo weer omhoog... Ik dan terug in Nederland met dat liedje Heyah Mama in me hoofd en maar zingen hahaha.. En iedereen die me aankeek zo van.. HUH wat zing jij nou?!? En dan K3?!? Hmm ken niet niet! Hahhaahha...
Net ff de beelden gekeken, en het afscheidsliedje van Kathleen, kreeg net zelf bijna een brok in mijn keel.. Kan me goed voorstellen dat er best wel fans, hiervan verdrietig worden.. Ik zou ook een traantje wegpinken als Clouseau definitief stopt. Of als een van de 3js ermee kapt..
Tja... aan alles komt wel ooit een eind... Dus eens zal het wel gebeuren... Maaaaar ik heb begrepen dat er een nieuw album uitkomt en dat ze op tour gaan weer... Dus voorlopig nog even niet uit elkaar