Tijn heeft aan zijn harde scheten zelf de bijnamen "klein vies mannetje" en "fartboy" overgehouden. Hij kan nog niet praten, maar soms komt zowat het hele alfabet eruit!
Ik kom niet meer bij hier hahaha Nils die kan er ook wat van, maar heeft nu ook in de gaten dat als ze heel hard zijn dat wij stiekem om lachen en dan zie je helemaal rood aanlopen om nog maar een scheet te laten want papa en mama vinden dat grappig. Het is nu zelfs zo erg dat hij zelf ook lacht als hij een windje laat Groetjes Inge
ik krijg nog regelmatig de schuld van m'n vriend, hij gelooft niet dat zo'n geluid uit dat schattige kleine meisje komt
haha inderdaad dat is niet normaal... wij denken altijd dat haar luier dan vol zit omdat het zo stikt.. nou niet dus maar zo te lezen komt het niet door te veel lucht tijdens het eten of drinken binnen te krijgen want kunnen er heeeel veel kleine boefjes wat van vind echt super ja toch lief
haha leuk om te lezen dit naomy heb dat dus ook dat er soms een knaller uit komt en geef ik me man de schuld of hij mijn hahaha wat een geluid dat er uit zo'n kleintje kan kome hihi
hier nog eentje. alyssa kan er ook wat van. ik heb idd ook een keer mn man de schuld gegeven, maar het was toch echt dochterlief. soms doet ze het ook in bad. dan zie je en heel onschuldig koppie en dan belletjes in het bad. mevrouw wil dus nu al een bubbelbad. haha. liefs doris
Alyssa kan er ook wat van hoor, en stinken dat ze doen! Als ze er een gelaten heeft zegt ze ook heel droog: "poepie daan"! Ik heb nu al een aantal keer gehad dat ik in een winkel liep en dat het ineens enorm begon te stinken. Ik schaam me soms echt dood !