Zitten jullie hier inmiddels allemaal? En herkennen jullie de verhalen? Ik wel een aantal maar niet allemaal. Ik doe geen moeite om anoniem te blijven daar (al zal ik hier niet vertellen wie ik ben) maar ik vraag me stiekem af of jullie ook mij eruit gepikt hebben
Ik zat het eerste jaar erop, behoorlijk actief. Inmiddels bijna niet meer, de gematigdheid begint te slijten gelukkig
Ik heb je wel herkend! Ik vind het wel een fijne groep, maar het is wel een grote groep! Gelukkig herken ik niet alle verhalen, veel kindjes zijn natuurlijk veel eerder geboren
Ik bedoel meer de verhalen herkennen van zp. Hij was toen ik er net op zat wel een stuk kleiner volgens mij. Vond dat ook net wat intiemer maar de laatste weken komen er elke dag wel veel voorstelberichten op. Maar ik zou echt niet meer weten hoeveel er eerst op waren.
ik heb je ook herkend. Maar de groep is idd erg groot geworden. Eerder zat ik op het forum op de site van kk zelf, maar daar zat op een gegeven moment helemaal geen leven meer in.
ik zit er ook maar ik heb nog niemand herkend van hier maar het is net wat megacarls zegt, voorheen was het veel rustiger en kon je de verhalen makkelijker volgen.
Miss C, ik heb jou wel gezien, en HannekeG, en Frannie (maar dat is valsspelen omdat ik al wist wie daarachter zat), en lunap, en sabhout, en kristelo. Dat zijn degene die ik er zo gauw uit heb gepikt.
haaaa ik ben nog niet ontmaskerd Maar ik heb een topic over mijn zoontje L. met blaasontsteking. ik weet HannekeG, Lunap en megacarls meen ik ook voorbij hebben zien komen
ow echt! grappig.. bedoelen jullie de kleine kanjers contactpagina of de "gewone" kleine kanjers pagina?!
Ik zal eens op gaan letten, hanneke heb ik voorbij zien komen, maar dat was natuurlijk niet moeilijk. Frannie heb ik volgens mij ook al gezien. Ga opletten!
Ah Maliro dan denk ik dat ik je heb gevonden. Wat grappig allemaal zeg! Wordt het hier weer een beetje minder anoniem (de blaasontsteking is niet grappig. Hoe gaat het daar nu mee?)