Kleine kanjers FB

Discussie in 'Prematuur' gestart door megacarls, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maliro

maliro Niet meer actief

De blaasontsteking is volgens de huisarts nog aanwezig, volgens de kinderarts niet. Ze interpreteren de waardes allebei anders. Volgens de kinderarts komt de buikpijn van spanning. Ik vroeg welke spanning want we hebben een rustig leven hier ;) Maar volgens haar wordt zoonlief overprikkeld op school (L. heeft een vorm van autisme en zit nu in groep 0/1 van het reguliere basisonderwijs). Ik kan er tot op zekere hoogte mee ingaan, maar niet helemaal. Er is geen bloed geprikt, geen echo of weet ik het wat, terwijl mijn zoon heel gericht pijn aan geeft en ook snachts wakker wordt van koliekpijn, daarnaast geeft hij pijn bij het plassen aan. En die laatste twee vind ik niet echt typische markers voor spanningsgerelateerde buikpijn. Maar goed, het zkh ziet hij niet terug dus ik voel me een beetje met de rug tegen de muur staan. Als er echt medisch iets mis is zal het vanzelf aan het licht komen (ZL is moe, heeft dikke wallen, slaapt steeds meer en eet steeds minder. Kán allemaal spanning zijn maar hoeft niet. ZL denkt nog altijd dat wat je niet ziet ook niet bestaat dus normaal gesproken geeft hij zelden pijn aan, is hij ondergevoelig voor), maar liever wat sneller dan het huidige tempo.
    Kortom, een vervelende situatie. Ik ga het na het weekend even oppakken met onze ambulant begeleider, over een dikke week begint L. ook op het MKD dus wie weet kunnen ze het daar ook oppakken.

Wat het ook is, het maakt me wel verdrietig. Mijn zoontje heeft pijn en ik kan hem niet helpen :(

2. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Ook ik ben actief op de kleine kanjers pagina. Ik vind er veel (h)erkenning en ik vind dat er daar veel meer respect is voor elkaar dan hier op zp soms. Heel jammer. En ja, ik heb wel een paar herkend hier. Megacarls en Hanneke sowieso :)

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ow dat wil ik best zeggen hoor :) ik herken HannekeG

Deel Deze Pagina