Een tijd geleden schreef ik al dat we 1ste stonden op een klein woningbouw huis. Nu willen we het huisje echter toch nemen zeker ivm de extra slaapkamer, zolder, tuin en gewoon een veel handigere indeling van het huis. Er komt een nieuwe keuken in en nieuwe badkamer, wc enzv.. Maar nu krijgen we dus een hele kleine keuken.. grenzend aan de achtertuin en gang.. het is dus een rechthoekige keuken waar weinig in kwijt kan.. Vaatwasser geen idee waar ik die moet laten maar dat is mijn minste zorg ( al gaat dat ook ergeren want heb mijn 2e hansje net 3 maanden!) Maar koelkast ( we hebben nu een inbouw ) moet er staan nog een gasfornuis uiteraard en nu kregen we te horen ook de wasmachine en droger??? Dit gaat nooit passen en zoek dus tips hoe en wat ermee te doen. Want dit is toch wel een domper.. zijn ze niet verplicht een redelijke kook en was plek te geven ofzo.. ( misschien erg naïef van me hoor ) Alvast bedankt voor het lezen!
de droger kan je op je wasmachine zetten. de koelkast net buiten je keuken? wij hadden ook een kleine keuken en hadden de koelkast buiten de keuken staan.
Kookplaat op een tafelmodel koelkast? Wasmachine en droger weg doen via mp en een combi- wasmachine en droger halen? Kunnen de wasmachine en de droger niet in de badkamer?
Ik heb trouwens ook een kleine keuken zelf. Kan ook niks op elkaar omdat er net kastjes zitten boven de aansluiting voor de wasmachine etc. Heb een droger, een vriezer en een wasmachine aan de ene kant en de koelkast is gelukkig in bouw. En dan nog 2 wasmanden.. zou heel graag een afwasmachine willen maar gaat echt niet lukken vrees ik
6m ongeveer? Koelkast erbuiten zetten kan niet aangrenzend zit een deur en daarnaast dus de gang en gangkast om het hoekje zeg maar. Andere kant zit meteen ingang woonkamer. Mijn oven wil ik liever ook niet missen aangezien ik die heel veel gebruik. en tafelmodel koelkast is toch erg klein voor 5 personen.. wasmachine en droger passen niet in de badkamer en daar is ook geen aansluiting. vind het echt rot..
Nieuwe aansluitingen maken voor wasmachine en droger op zolder of ergens anders ipv de keuken. Boiler pakken die onder de plint in de keuken kan ipv een heel kastje in beslag neemt
Die van mij is 3.20 bij 2.20 en past best wat in hoor. Heb een inbouwoven en inbouwkoelkast, dat scheelt (trouwens gewoon een tafelmodel-grootte koelkast hoor). En dan een vriezer tafelmodel, wasmachine en droger tegenover de keuken tegen de muur.
Foto heb ik niet.. woon er dus nog niet en kan er geen foto van maken. tword nu nog verbouwd.. 7dec krijgen wij de sleutel.
spannend, kan je geen schetsje maken in paint van de situatie, (of ander programma) of weet je nog helemaal niet wat er in komt.
Mijn vader heeft ook een kleine keuken en heeft op de zolder de wasmachine en droger staan en hangt daar ook de was op, ik weet niet of je een vaste trap of flizo hebt anders kan dit ook een oplossing zijn.
Wij hebbenn ook een kleine keuken van 7m2 De vaatwasser kan erin, we hebben een kookplaat op de vriezer staan (vriezer met 3 lades) De koelkast (grote amerikaanse) staat in de bijkeuken en de wasmachine/droger ook. Hebben jullie ook een bijkeuken? Mss kan je daar wat in kwijt.... Past de koelkast niet in de gang misschien? In de schuur?
Ik zou de wasmachine en droger ergens anders zetten. Tafelmodel koelkast idd en dan daarop je gasfornuis. Geen losse over maar een combimagnetron. Mijn keuken was slechts 1 meter breed en nog geen 3 meter lang en ik had er een inbouwoven, koelvriescombi, kookplaat én vaatwasser (zo'n kleintje) dus het kán wel.
wij hebben geen keuken maar kastjes aldus mijn man. Aan de ene muur hebben we drie aanrechtkastjes onder en 3 daarboven. Tegenover de kastjes met ongeveer 1 mtr ertussen waar je kan staan/omdraaien staan naast elkaar de wasmachine, koelkast en gasfornuis met oven. Er past eventueel nog een droger op de wasmachine maar meer ruimte is er niet. Gelukkig zit er wel een kelder naast de kastjes waar de voorraad in kan.
Wij hebben wasmachine en droger in de schuur geplaatst. Een extra koelkastje en vriezer in de kelder. Zo hebben we plek in de keuken voor koelkast met aparte vriezer, fornuis en een kleine vaatwasser van 45cm. Verder veel bovenkastjes zo hoog mogelijk tot aan het plafond.
Ik heb ook een kleine keuken, die in de woonkamer staat.. dus extra onhandig. Bij ons passen wasmachine en droger (op elkaar) wel in de badkamer. Weet je zeker dat die bij jullie niet ergens anders passen? Zolder? Schuur? Boven in de gang? Kan je niet een kleine koelkast in de keuken zetten, en dan een koelkast met vriezer in de schuur ofzo? Dan zet je daar de dingen in die je niet direct gebruikt. Vind het moeilijk om iets te bedenken als ik niet weet wat de indeling is vd keuken.