ik had in december al gezien toen dacht ik ik bestel wel na 3 maanden maar nu kan ik het nergens vinden. Is het niet meer te koop?????????? ik vond het zo'n leuk kamertje Owja mods please niet verplaatsen, anders lezen een beperkt aantal mensen het
Ik had ook al gegoogled en idd bij de Gardo, ik zou zeker even gaan kijken want het scheelt heel veel (ruim de helft) en alleen omdat ie uit het assortiment gaat.
Wij hebben dat kamertje staan!! In real life is het helemaal schattig. Die van ons komt bij Van Asten (Tilburg) vandaan.
ja maar ik wou het online bestellen , die winkel is best ver weg. En showroom modelen kun je niet online bestellen staat eronder
waarom online bestellen ja wil toch weten wat voorn qualiteit je koopt? wij hadden bij babypark een super mooi kamertje gezien 1200 euro we gaan kijken en het ding was zo gammel als het maar kon.
wanneer heb jij hem gekocht? is het lang geleden? staat het nog in de winkel denk je? en is er een website van die winkel?
@ amfy die babykamer had ik al eerder bij iemand gezien en zag er heel goed uit dus vandaar dat ik die meteen wil kopen
misschien dat je naar de gardo kunt belle f ze nog een model in doos hebben. Ze hebben daar namelijk 1 centraal magazijn.