Kleine kinderen op een bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.812
    689
    113
    Vrouw

omdat het een beetje overkomt bij als van ik kan geen kindje krijgen (wat ik erg vind voor haar weet hoe ze zich voelt) en dat ze dan er geen kind bij wilt hebben, ik ga volgend jaar ook trouwen en ik wil juist dat de kinderen van mijn vrienden er ook bij zijn want waarom niet? Ik bedoel er zijn genoeg kinderen die je wel stil kunt houden tijdens zoiets. zoals al eerder gezegd werd door andere forummers.

2. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Ik denk dat ze het niet zo cru bedoelt heeft;)
    En hoop voor haar dat ze haar droomhuwelijk krijgt.
    Maar weet je wat het vaak is als je kinderloos bent.
    dan denken 'ze' dat je je niet kan verplaatsen in ouders.
    En dat kan vervelend zijn.:)

3. tulip

tulip Niet meer actief

haha, sorry, maar wie bedoel je eigenlijk??? Degenen die het prima vinden om de kinderen weg te brengen of degenen die het graag met de kindjes vieren.;)

4. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Mijn broer is laatst getrouwt, maar wilde het liever ook kind-vrij houden. Vooral in de avond, omdat hij het zelf gewoon niet vind kunnen, dat er alcohol gedronken wordt enzo, als er kinderen bij zijn. Ik moet zeggen, dat ik normaal ook alles met de kids erbij doe, maar ik had wel respect voor zijn mening, het is immeer HUN dag in mijn ogen en zij moeten weten, op welke manier en hoe ze het vieren.

Later na de bruiloft, kwam er opnieuw een "trouwkaartje" in de bus, maar dan gericht aan de kinderen. Ze waren uitgenodigd, voor een Piraten- en Prinsessen middag en ouders waren lekker niet welkom! Ze hebben toen met de kinderen van degene die op de bruiloft waren geweest, hun trouwdag op een kinderlijke manier gevierd. Schoonzusje ook in een prinsessenjurk en broer ook met een piratenpak. Er werd een kind aangewezen, die de "ceremonie" deed. Ze hebben daarna lekker pannenkoeken gegeten en het "feest" sloten ze af met een heus dansfeest! Compleet met kinderchampagne en kindercocktails (limonade mixen) :p.

Ik vond het wel erg leuk en creatief opgelost zo! :)

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    en het beter weten...

Dus omdat sommigen hier (let op: zoveel zijn het er niet) het veeeeeel gezelliger vinden om patat met frikadellen eten op een bruiloft, moeten we dat allemaal maar doen?

Ben ik even blij dat we niet gaan trouwen.

6. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Weer zo'n kwestie van woorden verdraaien...

Ik vier het ook 'graag met de kindjes', maar het gaat niet om mij of mijn kindje maar om het bruidspaar en ik respecteer dan hun mening. En dan 'breng ik dus mijn kindje weg', zoals jij het noemt.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dat is ook fantastisch! En ik zou mijn kinderen er in de avond ook niet bij willen hoor, met al die alcohol.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Iedereen, laten we elkaars manier van denken eens respecteren in plaats van het altijd maar af te katten en "ik ben een betere moeder" gedrag vertonen.

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Wat een superoplossing zeg. Kinderen een leuke dag, ouders een leuke dag. Geweldig.

10. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

Mag het ook patat met biefstuk of een snitsel zijn:D

11. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Volgens mij heeft niemand gezegd dat alle gasten friet moeten eten. Er is gesproken over een appart kindertafeltje, met kindergerechten. Dit doet toch niks veranderen aan de sjieke maaltijd van de volwassenen?

12. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Jeeeej! Of zelf pizza's bakken! Of zelf pasta maken!

13. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Vorig jaar bruiloft gehad van goede vrienden, het is geen moment in me opgekomen om de kinderen mee te nemen. Het was aan de andere kant van het land dus ook geen mensen daar in de buurt om ze 's avonds op te halen dus hebben wij ze lekker bij opa en oma "gedumpt" en een heerlijke dag zonder kids gehad. De kinderen hadden het leuk bij opa en oma en wij leuk op de bruiloft.
    TS ik zou het gewoon zeggen en uitleggen hoor, zoals al eerder is gezegd het is jullie dag en jullie beslissen hoe je die in wilt delen.

Succes ermee en onthoud maar dat je het voor sommige mensen toch nooit goed doet..... Op welke manier dan ook je zal altijd mensen hebben die een andere mening zijn toegedaan...

14. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik heb als moeder echt nog noooooit iets fout gedaan..! ;)

15. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje, voel je niet zo aangevallen, ik probeerde het even kort te omschrijven, bedoelde daar niks mee.

16. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ga niet alle reacties lezen, want ik zie al dat het een gevoelig onderwerp is en ik hou niet zo van dat opgewonden gedoe...ik wil alleen maar zeggen dat je moet doen wat jij wilt...mijn vriendin gaat ook trouwen en wil geen kinderen erbij, ik vind het een eer dat ik word uitgenodigd en als zij geen kinderen erbij wil dan respecteer ik dat. Zo en nu is het klaar...

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hè? :(

18. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

Liever niet zelf maken heb een witte jurk:D:p;)

19. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik voel me niet aangevallen hoor, daar is wel heel wat meer voor nodig :) Maar het valt me gewoon op dat in dit topic heel veel dingen verdraaid worden juist onder het mom van 'kort omschrijven' en dan gaat een ander daar weer mee aan de haal etc etc. Snapje?

20. Tese

Tese Niet meer actief

Mee eens!

Deel Deze Pagina