Kleine kinderen op een bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Dan had ze waarschijnlijk een andere soort dag georganiseerd!!

2. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Amen...

3. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Amen en dan vooral dat laatste

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vermoed dat TS een gat in de lucht zou springen als zij een kind van een jaar zou hebben (of het nu wel of niet op een bruiloft mocht komen).

Ja dat is inderdaad een harde opmerking gezien haar onderschrift.

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik kan me er eigenlijk best wat bij voorstellen dat ts dat niet zo graag wil.... ik ben 2x op een receptie geweest en daarna een feest met onze kinderen en tijdens de ja zegging begon mijn jongste te krijsen omdat ze wilde rondlopen... mijn oudste begon samen met een ander kindje heen en weer te rennen door die zaal.... nouja niet echt leuk voor de mensen die trouwen... ik ben met mijn dochters de zaal uit gegaan want vind dat niet kunnen...

je kunt ze vragen wat ze van plan zijn? om met kids te komen of niet? als het goede vrienden van je zijn zullen ze het misschien begrijpen?

wij hebben 29 april weer een bruiloft en ook nogeens in eindehoven... 2,5 uur hier vandaan... begint smiddags 1 uur en eindigd na 20.00 ergens na een etentje.... en ja ik zie er wel tegenop... mijn dochters slapen normaal gesproken nog een 1,5 uurtje tussen de middag en dat kan daar dus niet... dus ik hou mn hart vast.,.. dat is echt niet relexed hoor... neem ze graag mee naar gelegenheden maar sommige liever niet... alleen een verjaardag bezoek kan soms als slopend zijn met 2 van die draakjes... de hele tijd moet je ze overal af laten blijven want oh wat zijn de spullen bij een ander in huis interessant... en dan zeggen ze ook nog, joh kom er is lekker bijzitten! ja euhm? dat gaat niet lukken met een kindje van 1 en van 2 jr..... en dan vinden ze dat raar,...

je hebt ook kindjes die rustig blijven zitten met blokjes voor hun op de grond maar die van mij doen dat 10 min en daarna is het feest... :p hier thuis of bij mn beste vriendinnen maakt dat niets uit maar een bruiloft... oei..... :p

6. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

:$heb jij je kinderen niet onder controle:D:p

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

iets waar een kind niks aan heeft
    ten eerste als er meer kinderen zijn zoeken ze elkaar op gaan ze samen spelen conclusie je hoort ze niet meer

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vind de opmerkingen over ts en kinderen erg ongepast hoor... als zij zelf kindjes zou hebben dan organiseer je automatisch al een hele andere bruiloft... het is hun dag en ze mogen toch zelf bepalen hoe ze die invullen...

ikzelf zou er geen moeite mee hebben.. mochten wij ooit gaan trouwen dan mogen van mij alle kids die we kennen meekomen... maar zou het wel kunnen respecteren als ze aan mij vroegen of we met zn tweetjes wilden komen.. dan brengen we onze kindjes een dagje naar opa en oma of onze oppas schakelen we in.. ook best lekker relaxed toch zo'n avondje met zn tweetjes daar te zijn? even nergens rekening mee hoeven te houden en lekker beppen met iedereen....

9. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Of juist des te harder......;)

Ik stop ermee zal me er niet meer mee bemoeien....

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb hele levenslustige kinderen die overal op onderzoek uitgaan;)
    haha... ik zie weleens ouders met kindjes waarvan ze dus rustig bij hn moeder staan... dan denk ik jeej hoe doe je dat?:p mijn dochters hebben bulten energie hoor! maar t zijn zulke schatjes... misschien omdat ze best vrij gelaten worden.. hou er niet zo van om politieagentje te spelen... alleen als het grenzen overschrijd of als ze aan spullen komen bij anderen thuis.....

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

dat bedoel ik dus ook te zeggen, als mijn gezinslid niet mee mag ben je van mij geen intieme vriendin... en dan zou ik dus niet eens willen komen..

12. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Als ik ooit kindjes krijg worden ze vast zoals die van jou,lol.
    Krijgen voor de geboort of adoptie al een bruiloftverbod,haha;)

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

haha.. ach heeft wel wat hoor van die ondernemende kinderen... vind het wel goed dat er pit in zit.. ze laten zich de kaas niet van hn brood eten :p en ach de bruiloft in april overleven we ook wel :p

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

oke dus dan kan het ineens wel maar nu ze ze zelf helaas nog niet heeft kan het niet??? vind dat een beetje kort door de bocht...

15. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Ik denk persoonlijk dat ze het wel op een nette manier zal brengen.
    En als ze het redelijk en tactvol brengt zullen echte vrienden het wel snappen.

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

als je ze niet hebt kan je het je ook nog niet voorstellen allemaal... misschien kan je daar ook begrip voor opbrengen? en wat heeft een baby nou aan zo'n touwsleep dag? helemaal niks.... dus tja... een dreumes ook niet... mijn oudste begint nu alles beter te snappen dus dat is in betere banen te leiden op zo'n dag... maar laat jij een drukke dreumes maar eens lopen in zo'n zaaltje....................;)

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ik had al gezegt dat het niet hard bedoeld was maar puur als wat is er anders als als je zelf een kind hebt of iemand anders kinderen mee neemt.. maar goed volgens mij is dit een eindeloze discussie en heeft ts haar keuze al gemaakt..

Ik persoonlijk vind het erg leuk als er kinderen rondlopen op eeen bruiloft geven een extrasfeer maar iedereen denk daar anders over dat blijkt..

18. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Maar als je als moeder zijnde mocht kiezen zou je: Zonder kinderen een leuk ontspannen feest of met kinderen en een beetje drukte kiezen?

Gewoon benieuwd hoor.
    Snap ook wel dat je een keertje met zijn 2en naar een feestje wilt

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    #299 lieselot84, 28 feb 2011
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
    ik vind de openingspost een beetje klinken als 'verwend nest'. Ik kan wel goed begrijpen dat het jullie feest/huwelijk is en dat je het perfect wilt.

Ik zou je vrees uitspreken tegen de ouders. Dat je bang bent dat je ceremonie verstoord zal worden door lawaaierige kindjes en dat je dat heel jammer vindt. en dan kijken hoe zij erop reageren en dan evt. afspreken dat ze hun kinderen 'thuislaten' of de ruimte verlaten zodra de kindjes het zat zijn.

Veel plezier!!

20. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Is helemaal niet kort door de bocht.Over kort door de bocht gesproken trouwens...

TS wil gewoon een bruiloft naar haar/hun eigen wensen.En idd,het is wel anders als je zelf geen kinderen hebt,en dan nog eens heel moelijk zwanger kan worden.Sjee dat is niet zo maar iets hoor!
    (zelf 10 jaar over gedaan om kinderen te krijgen,en je moest eens weten hoe ik toen dacht over bepaalde opmerkingen)
    Misschien kunnen we beter even achterwege laten dat het krijgen van kinderen voor TS nu eenmaal niet gemakkelijk is.Reageer gewoonop haar vraag,en maak geen vervelende opmerkingen aub.

Deel Deze Pagina