Ik heb maar 10 pagina's kan je veranderen bij gebruikersinstellingen dan in het kader links kies je opties wijzigen en dan naar beneden scrollen en dan kan je kiezen hoeveel berichten je wilt per pagina en ik heb 40 berichten per pagina.. Sorry heel erg offtopic
nee mijn beste vriendin zoudat dus gewoon nooit doen en andersom ook niet maar gelukkig gebeurt het hier in de omgeving ook gewoon niet hier allemaal vrienden kennissen met kids en we zijn overal welkom +kids en andersom ook en heb echt niet altijd lieve kindjes
Dus als één van jou vrienden hun kind mee neemt dan stuur je ze weg omdat kind mee is? DAt vind ik pas niet kunnen dat is onderscheid maken tussen Kind en ouders.. Das pas erg.. maar goed ieder zn eigen mening.. Tuurlijk heb ik ook wel eens een weekend vrij af en een avondje weg maar ik ga niet mn dochtertje weg brengen omdat vrienden zo nodig ons alleen willen hebben want dan kunnen ze ook gerust s'avonds na 7 komen dan ben ik ook alleen
En als zo'n envelop nou alleen gericht is aan meneer...gaan vrouw en kind dan ook automatisch mee? Als het gericht is aan hem en haar..dan is t dus voor hem en haar. Als m'n kind er ook op stond (het zij met naam of als 'fam') dan zou ik weten dat ze er ook bij uitgenodigd is. Maar als alleen mn eigen naam erop staat is het dus aan míj gericht. En m'n dochter hoort helemaal bij me, maar ze IS mij niet natuurlijk
Ik ken je verder niet, maar als ik zie wat jij al allemaal doorstaan hebt om een kind te krijgen, denk ik dat het een gevoelig onderwerp voor je is. Jouw bruiloft is jouw dag, ik kan me heel goed voorstellen dat je dan niet geconfronteerd wilt worden met het babygeluk van anderen. Persoonlijk vind ik dat je vrienden dat maar moeten begrijpen, dat je een dag wilt hebben die om jou draait, dat je een dag niet geconfronteerd wilt worden met wat je niet hebt. En natuurlijk vindt je kinderen leuk, anders zou je toch niet alles doen om er één te krijgen. Ik vind kinderen ook leuk, maar sorry als ouders het niet begrijpen, maar vooral toen mijn dochter net overleden was kon ik echt geen baby's om me heen hebben. Vrienden begrijpen dat toch? Gewoon uitleggen wat je voelt, het zijn geen vage kennissen, ze begrijpen het echt wel. Desnoods regel je een oppas voor ze, om de ouders te laten voelen dat hun aanwezigheid zeer gewaardeerd wordt.
is toch wel wat anders dan de dag van iemand anders leven.. hun trouwdag...... als mensen hier graag willen komen maar geen zin hebben in mijn kinderen mogen ze lekker wegblijven en savonds ook.... maar als mijn beste vriendin me vraagt op haar bruiloft en dan zonder mijn dochters dan ga ik echt niet moeilijk doen... dat gun ik haar dan van harte en ik begrijp het ergens ook wel... zelf zou ik me er niet aan ergeren... maar anderen weer wel... tja geven en nemen he.,..
moet meteen wat herinneren over een dagje alleen weg gaan een dagje alleen zonder kids en dan naar de efteling gaaan vind ik ook zoooo not done!! sorry nu weer on topic lautjuh
Bedoel je etiquette? Ik dacht wel precies hetzelfde... Maar ik ben wel nuchter genoeg om te weten dat niet iedereen die hint zou snappen...
Oorspronkelijk geplaatst door Zara75 Wij gaan in juni trouwen.We hebben er heel bewust voor gekozen om het klein te houden.We hebben 20 man uitgenodigd. Nu zitten we nogal met een dilemma.3 stellen hebben kleine kids (2á3 jaar) en tegen die tijd ook een baby.( het gaat dus om 3 peuters en 1 baby) Het liefst willen we geen kinderen op onze bruiloft omdat ik geen zin heb in een ceremonie die verstoord wordt door een kind dat niet stil kan zijn. Plus dat het gaat om een bruiloft en geen kinderfeestje.En zeker in die leeftijd kun je vaak geen zinnig woord voeren met de ouders omdat ze continu met hun kinderen bezig zijn. Maar ik vind het best lastig hoe dit ter sprake te brengen. Wil natuurlijk niemand voor het hoofd stoten, maar het is ónze dag. We trouwen 's morgens en aansluitend is er een lunch.Rond 4u is het hele feest weer voorbij. We hebben niks voor die kleintjes geregeld.Het is nogal decadent eten en ik denk niet echt geschikt voor peuters. Oorspronkelijk geplaatst door Aszz Toevallig vind ik de kinderen van mijn vrienden erg leuk. En dan nog, al moet je ze niet, dat betekend niet dat je ze respectloos kan behandelen. En dat is nou precies wat ik lees in de OP van TS. Als ik te horen zou krijgen dat mijn 'vrienden' mij irritant vinden omdat ze geen fatsoenlijk woord met mij kunnen spreken omdat ik kinderen heb, dan kunnen die 'vrienden' van mij de rambam krijgen. Ik heb even beide berichten ge-quoted. Ik lees nergens dat ze (de kinderen van) vrienden 'irritant' vindt, en het klopt dat het lastiger is om lekker met de ouders te kletsen als ze ondertussen hun kinderen in de gaten moeten houden/moeten entertainen.. __________________ thanks Bubbel! Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van dat alles wat ik schrijf zo verdraaid word.Ik behandel NIEMAND respectloos. Het is gewoon een FEIT dat kinderen vervelend kunnen zijn en als je je continu met je kindje moet bezighouden is het gewoon lastig om een normaal gesprek te voeren. Ik zal wel een idioot ofzo zijn dat ik deze uitspraken normaal vind ipv respectloos. En ik las ook nog ergens dat ik anti-kind zou zijn.Kijk eens naar mijn onderschrift en ga je schamen.Iemand die 'anti-kind' zou zijn zou niet zoveel moeite doen om zwanger te raken. Heb btw wel wat losgemaakt zeg.
Stel dat dit wel haar wens is, dan zou je dit toch gewoon respecteren? TS heeft helaas geen kinderen en het gaat erom dat je als goede vriendin je in haar situatie moet verplaatsen en haar de dag moet gunnen die ze verdient. Je beste vriendin trouwt maar één keer, maar jij en je kinderen hebben nog hééél veel dagen om leuke dingen te doen. Ik zou mijn eigen trots daarvoor opzij schuiven, want daarvoor zijn we vriendinnen!
JEETJE MINA. Laat iedereen zijn eigen bruiloft organiseren. Een neemt ze mee de ander niet. Het gaat om het bruidspaar en niet om de gasten. Ik ben blij dat mijn familie hun kinderen niet allemaal meenemen. Ben ik nu een slechte bruid. Laten we gewoon eerlijk blijven een feestje zonder kids is gezelliger alle ouders drinken een glaasje hoeven niet op hun kinderen te letten. En Ts zal ze heus niet de deur wijzen je kunt ook overdrijven,he. Laat Zara haar eigen dag plannen. Waar maken we ons druk om we worden toch niet uitgenodigd Dus jullie kindjes liggen lekker op bed en papa en mama voor de buis En voor Zara een leuke dag
Van de zomer trouwden trouwens heel goede vrienden van me. We waren voor de hele dag uitgenodigd. Ik heb er niet eens bij stilgestaan om Ilias mee te nemen. En ik gaf nog wel borstvoeding!!! Ik heb 's ochtends in het ouderlijk huis gekolfd (heeft mijn man even naar huis gebracht), vlak voor het diner ben ik zelf even naar huis gegaan en heb thuis gekolfd, omdat Ilias net van oma een flesje had gehad. En 's nachts toen ik thuis kwam heb ik afgekolfd en weggegooid vanwege de drank
nouja een bezoekje aan huis om koffie te leuten of de grote dag voor een stel is toch wel verschil... dat is geen mening maar een feit lijkt me.... maargoed.... sta er versteld van hoeveel moeders hun kroost echt OVERAL bij willen hebben.,... gaan jullie dan weleens uit met je man alleen? vraag ik me dan af?