Kleine kinderen op een bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Inderdaad vriendschap is niet alleen maar nemen!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik heb nog wel ergens een boek voor je, heet geloof ik iets van trouwen voor dummies, staan de etiquette ook in:p

(is overigens een grapje hoor:p)

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ben het met jou eens. Het is jullie dag dus doe het ook zoals jullie zelf willen.

Lig hier echt in een deuk om opmerkingen die voorbij komen en echt helemaal nergens over gaan.

@ TS: ik wens je in ieder geval veel plezier alvast met de voorbereidingen en met de grote dag zelf

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Sorry meis, dit is helaas hoe het hier op het forum vaak aan toe gaat... :(

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nou dat zou idd een probleem opleveren aangezien mijn kindje niet met bestek eet :D

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Tulip dat was ook mijn vraag ;)

Hoe denk je dat je vrienden reageren?

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nooit over na gedacht en hoeft ook niet want in mijn omgeving en in die van me beste vriendin is het normaalste zaak dat de kinderen gewoon mee gaan omdat het altijd grote gezinnen
    zijn laatst op een bruiloft met kids geweest waar meer dan 300 mensen zijn geweest op de receptie
    en iedereen die kinderen had heeft ze gewoon meegenomen
    conclusie heb heel de avond niks aan mijn kids gehad omdat ze genoeg achter achter achter neefjes en nichtjes had om mee te spelen

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    haha.... ja erg relaxed zo'n bruiloft.......:p

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ja hoor ik ga gerust wel eens uit dan komt mn moeder eendagje/ avondje oppassen.. dan gaan we naar de film ofzo dus daar ligt het niet aan ;)

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

gelukkig maar!

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

jammer dat je daar nu pas mee komt die had ik 2 jaar geleden moeten hebben toen ik ging trouwen :D

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ja hooor genoeg;)

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat jij in je OP schrijft komt mij wel respectloos over. Ik kan helaas niet ruiken dat je het anders bedoelt. Zoals je leest heb ik getypt dat ik dat lees in je OP. En daar reageer ik op. Niet meer, niet minder.

14. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Ik denk dat ze de bios leuker vinden dat een huwelijk ik zou het omwisselen:D;)

Kan ik ook niet weten ben kinderloos:(

15. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ach ik begrijp het gewoon niet... maar kan andermans mening wel respecteren hoor.... maar als er dan duidelijk word gezegd waarom.. en niet omdat je je aangevallen voelt als je kindje niet mee mag.... kijk als je kind 12 is en erg graag mee wil en hij/zij is niet welkom dan zou ik dat anders wat vinden.......

16. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

Ik vind het gewoon onfatsoenlijk dat haar kinderloosheid er bij ingetrokken word. Daarom heb ik het er onder gezet.
    Ik houd het erop dat sommige navelstrengen niet zijn door geknipt;)

17. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ben het met je eens.Dat is wat ik ook eerder heb aangegeven.

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dan ben ik toch wel heel erg benieuwd welk stukje jij respectloos vind.... Want ze schrijft in mijn ogen echt nergens respectloos

19. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    :$ wat is dat nou voor belachelijke opmerking!

Wat betreft haar kinderloosheid, het wordt hier bij betrokken omdat het toch vrij zeker te maken heeft met haar beslissing.

20. Trees

Trees Niet meer actief

Het zal vast ook afhankelijk zijn van de mensen met wie je omgaat. Ik heb vriendinnen, welke nog ongewenst kinderloos zijn en zou nooit zomaar mijn dochter zonder dit te vragen naar hen toenemen. Voor mij is dit juist de normaalste zaak van de wereld, omdat ik uit eigen ervaring weet hoe pijnlijk dit kan zijn op sommige momenten.
    Juist in dat licht begrijp ik de wens van TS nog sterker. Op de mooiste dag van je leven wil je juist alles doen wat je niet herinnert aan het feit dat je nog geen kinderen hebt en dat is decadent eten met vrienden zonder hun kinderen.

Deel Deze Pagina