Welke kinderwagen met reiswieg (en zonder natuurlijk) en goed inklapbaar en dan ook compact? Ik heb zelf een mini cooper en hebben nu een mutsy slider maar krijgen er dus een tweede bij en hebben dan dus nog minder ruimte in de auto. Nu zijn wij dus op zoek naar een kleinere wagen. Kunnen jullie mij helpen?
Bugaboo Cameleon! Volgens mij de kleinste (en lichtste) wagen ingeklapt en wel. Niet goedkoop maar wel heeeeeel fijn!
Ik heb een package deal gezien model 2006 voor 600 euro met wandelwagen, reiswieg, voetenzak, parasol dus dat is wel weer voordelig.
Je kunt ook voor de Bugaboo bee kijken...Kan je met een nestje een wagen van maken,en die is super compact....
ik heb de quinny buzz volgens de verkoper toen bij baby dump was dit de kinderwagen die het kleinste ingeklapt kon worden.. Hij is ook lekker licht.. k moet er nl veel met het ov mee en is prima te doen.
Ik heb ook een Quinny Buzz, die is behoorlijk klein ja. Hij pas in mijn Peugeotje 206. Moet alleen 1 wieltje eraf halen al ik em in de achterbak leg... En ik vind het ook een fijne wagen in leuke kleuren, ik heb zelf de buzz 4 wieler...
Hebben gister de bugaboo gekocht! Wat een super wagen, zo fijn dat je de reiswieg kan inklappen want dan kan die straks ook gewoon mee als we lang gaan wandelen. Ben er zo blij mee. Volgens de verkoopster waren de Quinny en de bugaboo de kleine en het minst zwaar van alle wagens. Ik kon een package deal krijgen voor 595 met alles erop en eraan dus waren gelijk klaar.
inderdaad de Bugaboo Cameleon. Hij pas in de achterbak van mijn Peugeot 206. Ik moet wel 1 wiel eraf halen, maar dat gaat heel gemakkelijk, binnen 5 seconden. Ook de wagenbak kan je heel makkelijk in het frame leggen om 'm te vervoeren.