Hoi, Wie heeft dat ook: dat gevoel als je zwangerschapsverlof er bijna op zit, maar je er helemaal niet aan moet denken om weer te gaan werken... Wie heeft dat ook, en was dat gevoel zo weg toen je eenmaal aan het werk was? Groetjes
Ja heb dat ook wel een beetje. Niet dat ik het erg vind om te werken maar ik wil zo graag alles van ons meisje mee maken. Ben bang dat ik alle eerste dingen nu ga missen. Maar ja kan het niet veroorloven om thuis te blijven dus zal wel moeten.
Hi! Ik wilde nét hetzelfde oproepje plaatsen, nadat ik net weer een potje heb zitten janken omdat ik dinsdag weer moet beginnen met werken! Ik begin er stiekem heel erg tegenop te zien om mijn mannetje niet meer de hele dag om me heen te hebben. Ik deed mijn werk altijd met veel plezier, en heb erg leuke collega's, maar toch......krijg al een brok in mijn keel als ik eraan denk dat ik iets ga missen van mijn zoontje. En dan het gevoel: doen de oma's (die passen 2 dagen op) wel alles zoals ik het zou willen? Krijg ik hem na die 2 dagen niet helemaal 'verpest' terug? Belachelijk misschien, maar ik maak me toch zorgen. Heb al een hele lijst opgesteld met regels hoe ik het graag wil hebben. (gelukkig wel op advies van mijn eigen moeder!) Hebben jullie niet ook het gevoel dat je een super bijzondere periode gaat afsluiten die nooit meer terug komt? Ik wil zo graag weer zwanger zijn! Ik vond het van het begin van de test tot het einde van mijn verlof 1 groot feest. (behalve de bevalling en de kraamweek+tranen!) Ik ben zelfs een beetje jaloers op meiden die nu uitgerekend zijn en zo meteen die bijzonder tijd van na de bevalling gaan meemaken! Naja, 't zal wel tussen mijn oren zitten..... Ik weet ook wel dat straks de lente en zomer eraan komt en er dan ook weer fantastisch mooie tijden aankomen met mijn kleine kerel, maar nu zie ik dat nog niet zo...... Sterkte ermee! xx Mees
Goh, door jullie berichtjes ga ik ook weer terugdenken aan mijn eerste werkdagen. Vooraf zag ik er ontzettend tegenop, maar inmiddels is het weer "gewoon". Als ik eenmaal op werk ben, wordt ik daar zo door opgeslokt, dat ik gelukkig niet de hele dag aan mn kleine uk kan denken. In het begin belde ik 4x per dag, maar nu nog maar 2x! Haha
Hoi, ik ben sinds 3 weken weer aan het werk, en ik zag er ook tegenop..maar ik moet zeggen achteraf valt het wel mee(is nog steeds wennen)Toen ik mijn klein schatje weg moest brengen heb ik veel gehuild..maar hij komt vrolijk van oma thuis en doet het hartstikke goed..nu ik weer werk ben ik ook wel blij als ik weer onder de mensen ben maar ik ben zoooo blij als ik weer naar huis kan...veel succes en het komt wel goed