Ik heb hier thuis een kapstok en een spiegel die opgehangen moeten worden. Voor veel mensen waarschijnlijk appeltje, eitje. Voor mij/ons helaas niet. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving gevraagd of ze het op kunnen hangen. Ze zeggen dan dat ze dit wel willen doen, maar uiteindelijk komt er niets van. Ook begrijpelijk hoor. Ik wil het dus nu graag uitbesteden aan iemand. Maar ik heb echt geen idee wie/wat ik dan moet vragen. Hebben jullie tips? Bestaan er ook sites waarop je kunt bekijken hoe iedereen zijn werk doet (beoordeling)? Bedankt!
Mijn schoonmoeder had een advertentie geplaatst op werkspot. Met alles er op wat ze wilde, voornamelijk dingen ophangen. En toen kreeg zij aanbiedingen van mensen.
Indd werkspot! Wij zijn hier thuis team linkse handen, dus besteden ook alles uit. Advertentie op werkspot zetten, en daar reageren mensen op! Wij hebben via daar onze ‘vaste’ klusjes man gevonden. Echt top!
Mocht je wat langer de tijd hebben en er zit zoiets in de buurt, dan zou je ook contact op kunnen nemen met een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Die hebben ook vaak klusjesteams (en tuinteams) die bij mensen thuis komen. Ze zijn vaak wat langer bezig, maar ook goedkoper en ze zijn blij met wat ze voor je kunnen doen.
Hier hebben we een fb pagina van de regio voor allerlei vakmannen/klusjesmannen. En werkspot kun je idd ook proberen