Kleine klussen uitbesteden

Discussie in 'De lounge' gestart door BeckyB, 27 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeckyB

BeckyB Actief lid

8 dec 2016
    204
    39
    28
    Ik heb hier thuis een kapstok en een spiegel die opgehangen moeten worden. Voor veel mensen waarschijnlijk appeltje, eitje. Voor mij/ons helaas niet. Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving gevraagd of ze het op kunnen hangen. Ze zeggen dan dat ze dit wel willen doen, maar uiteindelijk komt er niets van. Ook begrijpelijk hoor.
    Ik wil het dus nu graag uitbesteden aan iemand. Maar ik heb echt geen idee wie/wat ik dan moet vragen. Hebben jullie tips? Bestaan er ook sites waarop je kunt bekijken hoe iedereen zijn werk doet (beoordeling)?
    Bedankt!

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Mijn schoonmoeder had een advertentie geplaatst op werkspot. Met alles er op wat ze wilde, voornamelijk dingen ophangen. En toen kreeg zij aanbiedingen van mensen.

Ysabella en BeckyB vinden dit leuk.
  3. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Indd werkspot! Wij zijn hier thuis team linkse handen, dus besteden ook alles uit. Advertentie op werkspot zetten, en daar reageren mensen op! Wij hebben via daar onze ‘vaste’ klusjes man gevonden. Echt top!

4. BeckyB

BeckyB Actief lid

8 dec 2016
    204
    39
    28
    Dan ga ik daar ook eens kijken! Wel betrouwbare vaklui die goed werk leveren?

5. MrsBucket

MrsBucket Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.225
    650
    113
    Mocht je wat langer de tijd hebben en er zit zoiets in de buurt, dan zou je ook contact op kunnen nemen met een instelling voor mensen met een verstandelijke beperking. Die hebben ook vaak klusjesteams (en tuinteams) die bij mensen thuis komen. Ze zijn vaak wat langer bezig, maar ook goedkoper en ze zijn blij met wat ze voor je kunnen doen.

BeckyB vindt dit leuk.
  6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    Werkspot . Hebben we goede ervaringen meest stucen en schilderen

BeckyB vindt dit leuk.
  7. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Onze ervaring wel ja!

BeckyB vindt dit leuk.
  8. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Werkspot Idd, of anders een oproepje via plaatselijke facebook vraag en aanbod pagina bijvoorbeeld?

BeckyB vindt dit leuk.
  9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hier hebben we een fb pagina van de regio voor allerlei vakmannen/klusjesmannen. En werkspot kun je idd ook proberen :)

BeckyB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina